Automobil Vožnja automobila Putovanje
Shutterstock
Automobil Vožnja automobila Putovanje
Ilustracija: Shutterstock

Ovaj trošak ubuduće bi se obračunavao na osnovu snage motora, a ne kubikaže, kao do sada. Takav obračun naročito će leći onima čija vozila imaju više od 2.000 kubika, a koji su do sada plaćali paprenu registraciju.

Vozači čiji automobili imaju veliku kubikažu, a stariji su od deset godina, često plaćaju skupu registraciju, čak i više od onih koji imaju novije automobile. Tako je za novi "BMW 120" registracija oko 29.000, a za "škodu superb" staru devet godina čak 64.500 dinara.

Zbog sadašnjeg načina obračuna dešava se da registracija bude skuplja od vrednosti tih starih automobila, piše "Kurir".

 

Komentari (5)

Ozy

30.08.2015 00:23

Ovo je smesno. Nista ovo ne znaci. Sistem mora da se menja iz korena, da bude prema vrednosti vozila. Nista vozaci ne dobijaju sa ovim , ostace i dalje preskupo za preko 2 000 kubika, a poskupece 2 do 3 puta za skuplje automobile do 2 000 kubika. Tako da u prevodu, i dalje preskupo za preko 2 000 kubika, s tom razlikom sto ce od sada i ove ispod da deru.

sasa

30.08.2015 08:11

a kada ce da pocne da se primenjuje da stara vozila idu dva puta godisnje na obavezan tehnicki pregled

sasa a.

30.08.2015 12:28

@sasa - To se vec primenjuje za vozila stara vise od 25 godina. Treba ti od AMS odobrenje da moze da se registruje, pa onda na tehnicki.. i to opet kosta

ministarstva- radionice gluposti

30.08.2015 08:12

Opet glupost - svi ce voziti TDizelase sa ''malo'' konjskih snaga ali zato velikim obrtnim momentom i izigravati zakon. Kako mogu kola od 2000cca sa 162 KS i 350 Nm (turbo, benzin) da imaju visu registraciju od kola 2000cca sa 135 KS i 380 Nm (TD)? Po meni je najposteniji umnozak ove dve vrednosti i onda nema problema.

Ja

30.08.2015 10:25

Cena registracije treba da se određuje na osnovu vrednosti vozila i na osnovu snage motora. Kubikaža je relativna stvar.