Zlatiborska gondola otplatiće sebe kroz nekoliko godina: Evo koliko se novca obrne za samo jedan dan
- Najbolji dnevni učinak je bio oko 2.000 prevezenih turista. Sigurno da bi brojke bile i veće da nije korona virusa, odnosno epidemijskih mera koje nalažu da u kabine kapaciteta deset mesta mogu ući najviše četiri putnika, odnosno više ako su iz jedne porodice - objašnjava Tucović.
Među putnicima gondolom do sada su dominirali srpski turisti, a od stranih najviše je bilo građana Grne Gore, Bosne i Hercegovine i Makedonije.
U izgradnju gondole opština Čajetina je, računajući opremu kupljenu od francuske kompanije "Poma" i građevinske radove, uložila 13 miliona evra.
- Prema rađenim studijama gondola bi trebalo da se otplati za deset godina, ali kako stvari stoje otplatiće se par godina ranije - dodaje Tucović.
Panoramska Gold gondola na ZlatiboruTanjug/Rade Prelić
Koliko gondola dnevno zarađuje može se ugrubo izračunati prostom matematikom, ako se zna da cena karte za odrasle košta 1.000, a za decu 550 dinara. Najbolja reklama turističkoj atrakciji od vitalnog značaja za dalji razvoj turizma na Zlatiboru, navodi Tucović, su putnici koji su osetili čari vožnje u kabinama koje su na pojedinim deonicama i 30 metara iznad zemlje.
- U prvim danima je primećeno da su se pojedinci vozili po tri-četiri puta. Zlatibor sada u ponudi ima što niko drugi u Srbiji i šire nema, a ljudima se sviđa doživljaj. Najbolje utiske ostavlja prelaz iznad jezera Ribnica i uspon ka krajnjoj stanici na Torniku, kao i silazak niz Tornik - kaže direktor JP "Gold gondola Zlatibor".
Prvih deset dana rad gondole nadzirali su, kao što je ugovorom i bilo predviđeno, stručnjaci francuske kompanije od koje je kupljena oprema. Do sredine prošle nedelje oni su nadgledali rad instalacije, pratili softverske sisteme za upravljanje i praćenje gondole i uhodavanje zaposlenih.
BONUS VIDEO:
Pročitajte još: