ŠTA DOBIJAMO IZGRADNJOM TUNELA "IRIŠKI VENAC"? Šef projekta Fruškogorski koridor za Alo! objašnjava zašto je ovo značajno za građane Srbije (VIDEO)

Šef projekta Fruškogorskog koridora ispred kompanije CRBC za "Alo!" kaže Projekat se sastoji od četiri karakteristične deonice i dodaje da se tunel Iriški Venac predstavlja ključni objekat čitavog projekta, a nalazi se u okviru sekcije dva.
- Kada posmatrano ceo projekat, mi imamo negde oko 800 ljudi angažovanih i više od 280 komada mehanizacije i opreme. Kada je reč konkretno o samom tunelu, tunel je dužine 3,5 kilometara, čine ga dve tunelske cevi, što znači da mi imamo iskopa ukupno 7000 metara. U ovom trenutku smo, što se tiče samog napretka, na 6 kilometara iskopa. Radovi se odvijaju u skladu sa planiranom dinamikom. Želim da istaknem da smo mi organizovali naš rad u tri smene. Znači, radovi se izvode 24 časa dnevno, 7 dana u nedelji - rekao je on.
Kako isitče jedan od interesantnih podataka jeste da su izvodili radove bez prekida i kako i na kineske, a tako i na srpske praznike, što samim tim ukazuje na samu posvećenost i nas, ali i naših kineskih kolega.
- Prilikom današnje posete vi ste imali priliku da vidite sve faze izvođenja tunela, od primarne podgrade do radova na hidroizolaciji i do sekundarne obloge, odnosno kako mi to kažemo, samog tunela. Tako da ovo sada što vi imate priliku da vidite jeste i finalni izgled tunelske cevi. Želim da kažem da smo u ovom trenutku na nekih, kao što sam rekao, 6.000 metara, planiramo proboj tunela na jesen ove godine i nakon toga krećemo naravno u završetak sekundarne obloge preostalih radova i opremanje tunela instalacijama, što naravno prethodi njegovom otvaranju u rad - rekao je za Alo i dodao da je ponosan što je deo ovog projekta koji je izuzetno kompleksan.
- Pored ovog objekta moram da istaknem i most preko Dunava. To je most nešto oko 1,7 kilometara. Most sa dva pilona i kosim zategama, što će svakako biti jedan od najlepših, pošto je ovo najteži, ali to je svakako najlepši objekat na čitavom projektu. Tako da što se toga tiče, projekat predstavlja izuzetan izazov za svakog inženjera, naročito za mene, kome je čast da imam priliku da učestvujem na projektu sa ove pozicije na kojoj se nalazim - rekao je on.
Ilić ističe da će građani Srbije imati najveći benefit od svih ovih projekata i objekata, s obzirom da će se poboljšati pre svega saobraćajna povezanost, ali što se tiče konkretno i tunela Iriški Venac, u srcu nacionalnog parka Fruška Gora, što će imati višestruke benefite kako sa aspekta zaštite životne sredin.
- Takođe građani će imati kraći put i bezbedniji i bolju povezanost - zaklkučio je Ilić.
BONUS VIDEO
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)