SINIŠA MALI Đilas bi mogao da napravi samo repliku beogradskog metroa
- Kako se približava izgradnja metroa u Beogradu, tako je Dragan Đilas sve nervozniji, pre svega zbog toga što je njegov „metro“ ostao na nivou šarene laže. Danas tvrdi da bismo se već vozili metroom da je on ostao na vlasti. Kakva strašna laž! Istina je da bi metro već bio izgrađen da smo zatekli neki novac u gradu, a ne praznu kasu i grad pred bankrotom. Morali smo da se najpre bavimo sređivanjem finansija kako bismo dovoljno ojačali da možemo da krenemo u ovaj veliki i skup projekat. Dragan Đilas je ostavio dug Beogradu od 1,2 milijarde evra, dok je račune svojih firmi oplemenio za 619 miliona evra. Dok je bio gradonačelnik, gradska preduzeća su se gušila u dugovima, jer se novac prelivao na račune privatnih firmi. Sve to uz rijaliti, koji je oformio otevši Pionirski grad od dece, i dobro poznate replike Terazija. O metrou je pričao, ali dalje od priče nije stigao. Možda bi napravio repliku metroa, ali pravi metro sigurno ne bi. Jer, od kojih para bi ga gradio? - upitao se Mali i konstatovao da se Đilasovi projekti zavrašavaju samo na praznim pričama.
On je dodao da je imaginarni metro Dragana Đilasa bio potpuno besmislen, i istakao da sadašnja vlast ima drugačiju strategiju za taj važan projekat.
On je dodao i da je apsolutna laž da metro neće biti povezan sa postojećim šinskim sistemom.
- Ceo koncept je postavljen kao visokokapacitetni šinski sistem zajedno sa BG vozom, kao zajednički sistem, tehnološki različit, ali služi istoj nameni. Dakle, kombinuju se novi kapaciteti i postojeća infrastruktura, a sve linije metroa su planirane tako da se povežu sa BG vozom. U okviru prve linije imamo čak četiri zajedničke stanice, a u drugoj i trećoj po dve. Takođe, imaćemo četiri linije gradske železnice i tri prigradske železnice. Trase naših linija su se zasnovale na ozbiljnim analizama i studijama, a podsetiću vas da smo uradili master plan saobraćajne infrastrukture Beograda – smart plan 2021/2027/2033, koji upravo definiše prioritete, aktivnosti i korake koji će se preduzeti u godinama koje dolaze, kao i pravce razvoja saobraćaja u Beogradu. To je bio ozbiljan posao, koji je podrazumevao brojanje putnika, optimizaciju linija javnog gradskog prevoza, projekciju trenda rasta stanovništva i definisanje zona koje će se brže ili sporije razvijati u Beogradu. Posebno smo se bavili analizom demografskih promena u gradu, a koje utiču na saobraćajne tokove i kretanja – rekao je Siniša Mali.
On je ocenio da je očigledno da su i Đilas i njegovi uposlenici navikli da iza njih ostaje pustoš, zbog čega im se ne dopada izgradnja naše zemlje, posebno prestonice.
- Podsetiću Dragana Đilasa da na metro Beograđani čekaju decenijama, kao i da im je obećavan još od vremena Tita. Mi realizujemo naša obećanja i do kraja godine počinju radovi na Makiškom polju. Beograđani će se prvom linijom metroa voziti 2028. godine. To što je za vas besmisleno, za Beograđane znači život, neuporedivo bolju saobraćajnu povezanost raznih delova grada. Metro će u potpunosti promeniti lice Beograda i Srbije - rekao je Mali i dodao da država ulazi u taj posao jer javne finansije stoje odlično, odnosno imamo novca da taj važan projekat realizujemo.
On je napomenuo da je izgradnja metroa istorijski važna i apsolutni prioritet, kao što je bila i izgradnja Beograda na vodi, jer neko mora da popravlja i gradi ono za šta drugi nisu imali sluha, niti volje.
Kako je istakao, u narodu se često kaže da najviše boli kada imaš, pa odjednom izgubiš.
- To je naravno slučaj i sa Đilasom i njegovom interesnom grupacijom. U njihovom slučaju, izgubili su fotelju, a samim tim i priliku za lopovluk. Ipak, treba da budu svesni da Beograd i Srbija više nikada neće biti njihova samoposluga. Građani su u međuvremenu, od kada njih nema u vlasti, naučili kako treba da funkcioniše upravljanje državom, posebno javnim finansijama, i po prvi put u istoriji shvatili da država čvrsto stoji iza njih i da ispunjava obećanja koja daje. Tako je i sa izgradnjom metroa - zaključio je Mali.
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (6)
Igor
24.09.2021 17:34
Ako bi mu ta replika donela milionče, mogao bi.
Kaja
24.09.2021 18:35
U BG u u vlasti se nalaze najbolji inzenjeri i treba njima verovati.
zoki
24.09.2021 18:53
Masinski mozak jedino je strucnjak za replike!
Ana
24.09.2021 21:51
Đilas je skrenuo tako da više ne zna sta priča a kamoli šta radi!
Darko
24.09.2021 22:41
Ma on da je mogao da ga napravi napravio bi ga! Sada mu je bolje da ćuti
stevo
25.09.2021 01:35
Djilas je bio maher u zaduzivanju...Ne ponovilo se