TAJKUNSKI NOVINAR IGOR BRAKUS: Vučiću odakle ti pravo da našim parama pomažeš Srbina sa Kosova? (FOTO)
Foto: Printscreen

Tajkunski mediji ne biraju sredstva kako bi udarili na predsednika Srbije, a njihova mržnja ide dotle da ga sada napadaju ne samo što se svakodnevno bori protiv terora Prištine, već i što pomaže Srbima na Kosovu i Metohiji.

Sramna objava novinara Igora Brakusa osvanula je na Tviteru i mnoge ostavila u šoku.

TAJKUNSKI NOVINAR IGOR BRAKUS: Vučiću odakle ti pravo da našim parama pomažeš Srbina sa Kosova? (FOTO)

Foto: Printscreen

 

 

ŠIPTARI UDARILI NA ČASNE I POŠTENE SRBE Petrovići preživeli pakao: Ostari mi dete za četrdeset osam sati

Šta bi ovo trebalo da znači, da Srbi na Kosmetu nisu više "naš" narod i da Vučić ne sme za njih da se bori? E to je upravo ono što tajkunski mediji žele da nam poruče.

 

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (304)

Loading
Mima

13.12.2022 00:22

Vuĉić nije dao naŝe pare, jer to viŝe nisu naŝe pare. Narod je izabrao Vuĉića da on sa tim parama radi ŝta hoće, jer narod zna da predsednik bolje zna od naroda ŝta će sa tim parama i gde je najbolje da ih uloži, jer je sposoban. Narod se mnogo rasipa i neodgovorno ponaŝa sa svojim parama, jer sada narod živi bogato i u blagostanju za razliku od prethodnog režima kad je narod jeo samo hleb i so

Mika

13.12.2022 02:31

Ma koje ovo djubre. Nije ni Srbin. Mars iz Srbije. Kolko si ti pare pokrao od naroda i da li ti placas taxu? Sve pare sto imas da potrosis na doktore ti i tvoja familija. Bog ce da te kazni. Idiote nad idiotima.. Sram od coveka. Żmija.

Luka

13.12.2022 04:17

Brakus čiji vi hleb jedete.Tko vas hrani.U vašoj plati je deo napačenog srpkog naroda sa Kosova,Krajine ,Bosne.Osvesti se prije nego otvoriš usta

Ledeni breg

13.12.2022 12:28

@Luka - Upravo tako, od čijih li je para njegova plata bednika jednog odvratnog?!

Ja

13.12.2022 05:27

Tajkuni i njihovi novinari odavno se zalažu za tzv. Kosovo, ali sada su otišli i korak dalje, sada im smeta što predsednik Vučić pomaže naš narod na Kosmetu. Koja sramota od tajkuna provokacija to je njegova obaveza da pomaze svom narodu ne da ih ostavi na cedilu ili treba sam da ih ponisti koja blamata to niko od normalnih ljudi nebi te reci izgovorio sramne su ! sramota sta jos treba da cujemo i vidimo sami sebi su protivnici same zemlje i naroda gde to ima to nisu narod sto misle za svoju zemlju niti narod nego da poniste to je sramota da to ceo scet vidi sta tajkuni protiv svog narida misle !!!

Ja

13.12.2022 05:33

Tajkunski mediji ne biraju sredstva kako bi udarili na predsednika Srbije, a njihova mržnja ide dotle da ga sada napadaju ne samo što se svakodnevno bori protiv terora Prištine, već i što pomaže Srbima na Kosovu i Metohiji. Koja sramota zar treba da ponisti svoj narod i da ih ne pomaze takve sramote niko od normalnih ljudi nebi izgovorio ne od sopstvenog naroda sramota !!! Sramna objava novinara Igora Brakusa osvanula je na Tviteru i mnoge ostavila u šoku. Nezna sta da govori protiv vucica i da provocira i jos mu narod smeta i pare su vaznije nego narod i njihova zemlja to nije normalno sta govori i o cemu govori !!!

Tara

13.12.2022 08:14

Ima li kraja štancovanju pete kolone u Srbiji?

Nana

13.12.2022 08:14

Narod je izabrao Vuĉića da on sa tim parama raspolaze, jer on najbolje zna da gde treba da ih uloži

Igor

13.12.2022 08:16

Po ovom kao novinaru Srbija treba da se odrekne svog naroda koji se nalazi pod okupacijom, zbogom pameti.

Nana

13.12.2022 08:16

Šta bi ovo trebalo da znači, da Srbi na Kosmetu nisu više naš narod i da predsednik ne sme za njih da se bori

Kalina

13.12.2022 12:31

@Nana - Očigledno jer su tajkuni već odavno KiM potpisali i priznali Kosovo kao državu.. Prodane duše.

Peki

13.12.2022 08:18

To pravo su mu dali građani Srbije na prethodnim izborima...dovoljno.

Paja

13.12.2022 08:20

Jel to pita ovaj kvazi novinar ili preko njega pitaju gospoda iz raznih zapadnih ambasada?...Samo pitam za druga.

Mima

13.12.2022 08:22

Kakva sramna izjava,stidite se izgovorenih reci

Jasna

13.12.2022 08:23

Bas me zanima da si ti na mestu ljudi sa Kosova da li bi pričao tako? Da li bi ti tada smetalo to?

cevap89

13.12.2022 08:23

Da nece tebi da da, svinjo prodana Siptarska!?

Nenad

13.12.2022 08:23

Svaki predsednik države na svetu brine o svojim građanima ma gde se oni nalazili, a pogotovo na okupiranim područjima kao što je Kosovo i Metohija, a Brakus može samo da skače od muke zajedno sa svojim tutorima iz Berlina i Brisela.

Goran

13.12.2022 08:23

Toliko jadno i bedno da nemam reci,koliko smo mi kao ljudi propali

Ruza

13.12.2022 08:24

Gde je nestala empatija. Gde je ljudskost nestala u ljudima?

miki89ljig

13.12.2022 08:25

Kako ljudi poput ovog bizgova nemaju duse i srca?!

Cicka

13.12.2022 08:25

O čemu ljudi razmišljaju u ovim teškim trenucima? Sramota ste za ljudski rod

mihailo

13.12.2022 08:26

Vucic je covek pre svega. Za razliku od opozicije Vucic se brine za narod.

SRPKINJA

13.12.2022 08:26

DA NECE MOZDA TEBE DA PITA STA CE DA RADI SRAMOTO ZA SRPSKI NAROD

ivan

13.12.2022 08:27

Porodica Petrovic je izgubila sve od strane Siptara. I treba da im se pomogne.

Sofija

13.12.2022 08:28

Ne najbolje da tajkunski mediji pored sopstvenih veliki, ukradenih zarada koriste i nas novac kako bi sto vise blatili zemlju i one koji se danonocno zrtvuju za Srbe na KiM.

Zoran

13.12.2022 08:31

Brakus je kreten! Srbija pomaze svim svojim gradjanima! I da je najgori, Petrovic je nas!!!

Zoran

13.12.2022 08:31

Brakus je kreten! Srbija pomaze svim svojim gradjanima! I da je najgori, Petrovic je nas!!!

Saska

13.12.2022 08:32

Niko njima ne daju pare, to novinarska bagra prodana samo uzima i koristi kako bi svojim tekstovima sto vise stete i zla naneli nasim gradjanima.

Nena

13.12.2022 08:32

A ko bi trebao da brine o NASEM narodu na KiM!?Da ih ostavimo na milost j nemolost Siptarima!?

žare

13.12.2022 08:33

velika sramota za jednog novinara da uopste ovako nesto izjavi,ima li savesti i morala

Dragi

13.12.2022 08:34

Odatle što su oni naš narod kome je potrebna pomoć i podrška u ovim teškim trenucima.

Nena

13.12.2022 08:34

To je naš narod ako ste zaboravili kao što su i pare nese a kome inače ponoći ako ne svom narodu u nevolji!?

Ivan

13.12.2022 08:34

Vucic ima pravo da raspolaze budzetom, nece sigurno Djilasa pitati, a pogovu ne treba praviti pometnju ako je taj novac namenjen za pomoc naseg napacenog naroda na KiM.

Nena

13.12.2022 08:35

Naše pare našem narodu u nevolji!Šta nije jasno?

Radmila

13.12.2022 08:35

Izgleda da je Brakus već u svojoj glavi priznao nezavisno tzv. Kosovo, pa srbe koji tamo žive doživljava kao strance.

Nena

13.12.2022 08:35

Naš narod je u nevolji i naravno da treba da mu se pomogne!

Stršljen

13.12.2022 08:35

Pitam jel Gradska čistoća možda štrajkuje? Pa ako ne štrajkuje što onda ne pokupi ovo govno sa trotoara da ne smrdi Srbija.

Rada

13.12.2022 08:36

Novinar ako se tako moze nazvati Igor treba da stavi prst na celu za sve ove izgovorene reci, klasican Srbomrzac koji ne zeli da se dodeli pomoc Srbima.

Selena

13.12.2022 08:38

Mir mora da se sacuva za dobrobit svih na KiM. Cvrsto stojimo uz svoj narod na KiM, a tajkunske medije treba da je sramota.

Ceca

13.12.2022 08:39

Coveku je unisteno sve ono sto je godinama stvarao, toliku upropascenu kolicinu vina sada moze samo da prospe i da vidi sta ce dalje i od cega ce da zivi. Treba da budemo humani i da se medjusobno ispomazemo u teskim trenucima, a ovi izdajnici od novinara samo neka trcukaju gluposti.

Ceca

13.12.2022 08:39

Kojim vasim parama? Srbija ima svoj budzet kojim raspolaze i naravno da taj budzet sluzi da se pomogne svom narodu. Srbin je Srbin gde god da je. Nije bitno da li je u Srbiji ili na KiM. To je nas narod. Tamo su nasi ljudi, nasa deca! Mnogi gaje mrznju prema Vucicu jer je jedini uspeo da podigne Srbiju na noge i da je unapredi. Svi prethodni su je unazadili!

lili

13.12.2022 08:41

Vucic je tokom svih ovih godina pokazao kako ume da vodi drzavni budzet, sto se vidi i po rastu zarada i penzija, smanjenoj nezaposlenosti i ogromnom povecanju radnih mesta.

Milovan

13.12.2022 08:41

Srbija jeste i biće na Kosovu i Metohiji dok izvini i postojimo kao narod

Goran

13.12.2022 08:45

Pomoći ćemo našoj braći sa Kosova i Metohije kada god i za šta god zatreba. Živela porodica Petrović i svi njihovi prijatelji i komšije. Srbija je uz vas.

Goran

13.12.2022 08:45

Pomoći ćemo našoj braći sa Kosova i Metohije kada god i za šta god zatreba. Živela porodica Petrović i svi njihovi prijatelji i komšije. Srbija je uz vas.

Goran

13.12.2022 08:45

Pomoći ćemo našoj braći sa Kosova i Metohije kada god i za šta god zatreba. Živela porodica Petrović i svi njihovi prijatelji i komšije. Srbija je uz vas.

Goran

13.12.2022 08:45

Pomoći ćemo našoj braći sa Kosova i Metohije kada god i za šta god zatreba. Živela porodica Petrović i svi njihovi prijatelji i komšije. Srbija je uz vas.

Goran

13.12.2022 08:45

Pomoći ćemo našoj braći sa Kosova i Metohije kada god i za šta god zatreba. Živela porodica Petrović i svi njihovi prijatelji i komšije. Srbija je uz vas.

Bojan

13.12.2022 08:45

A koje su to vaše, a koje naše pare ? Koliko znam postoji jedan budžet, jedna država i jedan jedini, naš predsednik Vučić.

Sima

13.12.2022 08:47

Puna podrška predsedniku Vučiću u svemu što radi i podrška našem narodu u očuvaanju ognjišta na Kosovu i Metohiji. Živela porodica Petrović.

Tatjana

13.12.2022 08:53

Treba da ga je sramota zbog izgovorenih reči. Ljudi koji žive na Kosmetu decenijama teško žive trpeći terot šiptara ali hrabro ostaju na svom ognjištu rizikujućisvoje živote i živote svoje dece. I treba im pomoći!

Duša

13.12.2022 08:56

Brakusove reči su reči mrzitelja srbskog naroda očigledno. Čovek ne razmišlja šta govori , njemu je važno, kao i svakom plaćeniku da kritikuje svaki Vučićev postupak.

Darko

13.12.2022 08:57

Opozicionarima bi bilo lepše da imamo predsednika koji bi tako lako pustio KiM,tamo je naša istorija,svetinje se tamo naše nalaze,zar svega toga treba da se odreknemo da bi ova opozicija bila srećna.

Nesa

13.12.2022 08:57

Pa KIM je Srbija,i kakva je razlika izmedju srbina sa KIM ,i Srbina npr ,iz Vojvodine.

Pera

13.12.2022 08:59

Normalno je da ce Srbija da pomaze svoh narod sa KIM

Vasa

13.12.2022 08:59

Igor Brakus je sramota za Srbe , za novinarstvo! Da li njegove reči podrazumevaju da se država treba odreći našeg naroda na KiM? Srbija treba da se odrekne takvih kao što je on!

Kole

13.12.2022 09:00

Tajkunski mediji otvoreno rade pritiv svog naroda.

Mile

13.12.2022 09:01

Srbija odgovorno vodi brugu o svojim gradjanima.

Poka

13.12.2022 09:02

Da nismo pomogli rekli bi eto neinteresuje ih nas narod Njima neodgovara nikako .

Јована Милинковић

13.12.2022 09:03

Да ли би ово требало да значи да народ на КИМ није више наш народ и да Вучић не треба више да се бори?Срамна објава Бакуса , не бирају средства више тајкунски медији.

Marija

13.12.2022 09:08

Kakva sramna izjava! Predsednik se bori za svoj narod kako u Srbiji tako i na KiM, ljudi se u današnje vreme ponašajj sve gore i gore, čovek da prst oni celu šaku hoće. Mi smo glasali ha Vas jer Vam verujemo, stojimk uz Vas i zajedno se borimo sa Vama da sačuvamo mir i stabilnost naše zemlje!

brane

13.12.2022 09:11

Neka nam Brakus kaže i da je čovjek imao propusta u proizvodnji da li je onolika sila potrebna da se kazni neko ili je to bila pokazna vežba kako treba sa neposlušnim Srbima.

Mila

13.12.2022 09:15

Vučić pomaže ljudima, a tajkunski mediji samo prave spletke!

Mila

13.12.2022 09:15

Vučić pomaže ljudima, a tajkunski mediji samo prave spletke!

Veca

13.12.2022 09:16

Mnogo je prodanih ljudi, mnogo je izdajnika, ali je mnog, mnogo više nas koji volimo svoju zemlju, svoju veru, svoj narod.

Marina

13.12.2022 09:16

Tajkunske medije treba da bude sramota!

Mile

13.12.2022 09:18

E paa to su predstavnici slobodnih medija u Srbiji i onda hoce nacionalnu frenkvenciju, zasto?? Da bi rusili sistem i poredak? Srbija je glasala, dala je podrsku Vucicu on nama vraca svojom borbom za svakog gradjanina Srbije i sta tu nije dobro?

Jana

13.12.2022 09:19

Sram treba da ih bude, dok se Vučić trudi da pomaže našim ljudima oni se samo bave glupostima!

Bisa

13.12.2022 09:22

Odakle njima pravo da komentarišu čoveka koji radi sve za svoj narod!

Borko

13.12.2022 09:28

Šta očekivati od čoveka koji sve otrovne strelice na društvenim mrežama uvek usmeri ka Vučiću i njegovim najmilijima.

Goca

13.12.2022 09:29

njihova mržnja ide dotle da predsednika napadaju ne samo što se svakodnevno bori protiv terora Prištine, već i što pomaže Srbima na Kosovu i Metohiji.

Nikola

13.12.2022 09:33

Ne bi bilo na odmet da barem delić sredstava dobijenih od mentora da pljuje po svom narodu, usmeri kao pomoć istom tom narodu koji trpi zulum od institucija iz Prištine.

Bojan84

13.12.2022 09:39

Sram te bilo Igore.Mrssss bre koji si ti jadnik. Vucicu nas dragi predsednice jos vise pomazi nas narod,svi cemo pomoci.

Sanja

13.12.2022 09:40

Kada cela Srbija skuplja poklone za decu Srbe sa KiM,pojavi se ovakav klovan kao Igor.Sram da te bude.

David

13.12.2022 09:42

Dali je ovaj covek realan,sramota da ovako izjavi za nas namuceni narod na KiM.Puna podrska predsedniku Vucicu.

draza

13.12.2022 09:42

BUDALETINA ,MORA NESTO DA KAZE I ONAKO JE NOVINAS SC KLASE, OLOS ,OTPAD...

Laura

13.12.2022 09:45

Radujte se dok pomaže Srbinu a ne Šiptarima! Tako i treba.

Niki

13.12.2022 09:45

Treba da se radujemo dok predsednik Vučić pomaže Srbinu, to je ispravna odluka.

Maja

13.12.2022 09:45

Jadnice,dok ti u svom domu pijes vino od 300 evra,dok jedes kolace po restoranima veceras u najskupljim hotelima.Trosis na bezvezne stvari hiljade evra,taj narod na KiM nesme da zaspe,ta deca nemaju za cokoladu...Svasta bih napisala sad za tebe al necu trosim vreme,ruke mis e tresu od ovakve izjave tvoje. Predsednice imas podrsku svog narod apomoce mos vi akcije su po celoj Srbiji.

Mirko

13.12.2022 09:46

Valjda i treba svoj svome da pomaže!

Samir

13.12.2022 09:47

Ovim p.....opozicionim obraz je kao krpa...sramota Igore dokle nisko padate.Kad covek pomisli da nemoze te nize vi iznenadite i sami sebe.Sramota Igore Sramota sta pricas.

Bojan

13.12.2022 09:47

Ovaj tajkunski ljigavi glasnogovornik ne može da govori u ime čitavog srbskog naroda. Normalan čovek nikada ne bi rekao da neće da pomogne našem narodu koji je u nevolji i koji duže vreme trpi šiptarsku torturu.

Viki

13.12.2022 09:48

Sigurno je i Igor Brakus prihvatio pomoć države, kada je predsednik delio jednokratnu pomoć.

Maja

13.12.2022 09:48

A kad je predsednik pomagao narodu po 100e onda ste sigurno uzeli, a sad se bunite kad treba od "naših" para da se da.

Biljana M

13.12.2022 09:48

Nase pare, nasem narodu. Sta je sporno, sta nije jasno Brakusu?

Luka

13.12.2022 09:49

Oduvek je Srbija pomagala narodu na KiM, pa će i ubuduće.

Mina

13.12.2022 09:50

Srbija je uvek i uvek će pomagati srpskom narod na KiM.

Marina

13.12.2022 09:50

Naravno da će pomoći. Kome će ako neće svom narodu?

Nikola

13.12.2022 09:51

Brakuse budi srećan da možeš nekome da pomogneš, a ne da ti čekaš na pomoć!

Maki

13.12.2022 09:51

Radujemo se da smo u mogućnosti da pružimo pomoć.

Bogdan

13.12.2022 09:51

Opozicija je po kozna koji put pala na ispitu patriotizma.Madam se da nikada neće biti uprilici da odlučuju o sudbini srbskog naroda. Očigledno da nikada neće biti na strani naroda, a narod će im tako i uzvratiti kad za to dođe vreme.

Biljana M

13.12.2022 09:52

A ko ce im pomoci ako Srbija nece? Mi smo bre isti narod, ista krv. Pomagali smo, i pomagacemo, a ovi sto im to smeta to je njihova sramota.

Viki

13.12.2022 09:52

Bolje drugom pomoći nego čekati nečiju pomoć.

Sandra

13.12.2022 09:53

Sreća je što ne razmišljaju svi kao Brakus!

Mimi

13.12.2022 09:54

Sva sreća pa manjina razmišlja kao Brakus.

Mina

13.12.2022 09:55

Sramno je i pomisliti , a kamoli izjaviti ovako nešto.

Ognjen

13.12.2022 09:55

Kako te Brakuse nije sramota i da ne pomisliš da pomogneš, a u mogućnosti si.

Kika

13.12.2022 09:56

Svi bi lepše živeli da je malo više empatije među ljudima.

Biljana M

13.12.2022 09:57

Stice se utisak da se tajkunski mediji takmice ko ce vise mrznje prema srpskom narodu da pokaze. Sram vas bilo, kad ste toliko protiv pomoci svom narodu, kako biste sutra pomogli nekom drugom. Od cega ste satkani takvi bezdusni da nam je znati?

Luka

13.12.2022 09:58

Odakle vama pravo da osuđujete odluku predsednika?!

Niki

13.12.2022 09:58

Odluka predsednika je potpuno ispravna.

Jellena

13.12.2022 10:07

Bile su nase pare i u vreme prosle vlasti, pa niko ne vidi gde su nestale. Vucic bar transparentno pomaze narod, a ne stavlja ih u svoj dzep kao sto su to predhodni radili.

Tijana

13.12.2022 10:09

Joj ovi tajkunski mediji i novinari sa njihovim ispadima, coveku je napravljena tolika steta da ce mu se naravno pomoci. Sto da neces ti da das iz svog dzepa da se pomogne Srbima na KIM???

Biljana M

13.12.2022 10:15

Tajkunski mediji, tajkunski novinar, kakvi bi oni tajkuni bili da su davali narodu? Vuciceva misija je da brine o svom narodu i pomaze koliko moze, narod to ceni, postuje ga i zato glasa za njega. Sve po zasluzi.

Lara

13.12.2022 10:20

Novinare koji rade na tajkunskim televizijama treba da bude sramota za ovakve izjave. Sve dobro što Vučić čini za Srbe na KiM oni osporavaju i izvrću onako kako njima odgovara. Naravno da će pomagati ljude na KiM, to je naš narod koji je u teskim situacijama, sreća pa ima ko da im pomogne i da im bude podrška i moralno i finansijski i na svaki drugi način.

Jelena

13.12.2022 10:23

Da. Svestan je svog prekršaja što je štampao etiketu za vino Velika Hoča, Kosovo i Metohija, Republika Srbija. I baš zbog tog prekršaja porodici Petrović treba pomoći.

Nele

13.12.2022 10:24

O kojim parama vi tajkuni pričate, onim što ste pljačkali. Vi ne bi ni pomogli srpski narod na KiM.

Marina

13.12.2022 10:29

Muka mi je od ovakvih izjava.Pa Brakusu gde si ti rastao i ko te vaspitao?Ljudski je pomoći čoveku.

Sanja

13.12.2022 10:30

Brakus kao propalica blati čoveka koji je sve dao za narod na KiM.

Pipo

13.12.2022 10:31

Ne znam gde nalazite ove budalaste novinare da pišu nebuloze. Čovek je lepo rekao da NIKO ne može svojevoljno deliti novac građana Srbije, pogotovu što je nebulozan razlog u pitanju...

Nena

13.12.2022 10:32

Jadne izjave od propalice kome smeta što je čovek proizvodio vino sa etiketom KIM u Srbiji.

Sale

13.12.2022 10:33

Petroviću treba pomoći jer je pošten čovek, a Brakus je za ludaru.

Bojana

13.12.2022 10:33

Zaštitićemo Srbe u svakoj situaciji

Tatjana

13.12.2022 10:33

Podrška našem narodu na KiM, Srbija će vam uvek pomagati. Ove tajkunske medije treba da je sramota.

Sanja

13.12.2022 10:34

Treba da učini sve što može da im pomogne

lila

13.12.2022 10:35

Trebamo biti kao jedan pred drugima a ne ti da nas deliš i lupetaš gluposti.Ovakva sramna izjava je strašna. Kakve bre naše pare?

Nikola

13.12.2022 10:37

Mi smo ponosni na porodicu Petrovic, na to sto ih Srbija ima

Nikola

13.12.2022 10:40

Zahvalni smo porodici Petrovic sto cuvaju srpsko ime i prezime u Metohiji

Milan

13.12.2022 10:40

Hrabrost porodice Petrovic je za svaku pohvalu

Milan

13.12.2022 10:41

Nas narod na Kosmetu, nece nestati, vec ce opstati, uprkos nasilju i teroru koji Pristina sprovodi nad njima

Milan

13.12.2022 10:42

Porodica Petrovic iz Velike Hoče je dostojna divljenja. Samo sto opozicioni tajkuni to ne razumeju

Grozda

13.12.2022 10:43

Evo najnoviji kandidat za takmičenje (uz Radu Trajković)u blaćenju sopstvene države

Andjela

13.12.2022 10:44

a jel bi Igoru smetalo kada bi on bio u takvoj situaciji i njemu treba da se pomogne? Naravno da ne

Spartanka

13.12.2022 10:46

Treba da te je sramota Igore Brakus!!Naravno da će naš predsednik Vučić pomagati svom narodu na KIM,za razliku od vas tajkuna koji pomažete samo svoje džepove i radite protiv srpskog naroda na KIM,a podržavate Kurtijeve teroriste!

Jelena

13.12.2022 10:47

odakle Igor zna pre svega kojim parama se pomaze a druga stvar ne moze da govori u ime naroda mozda mi zelimo da pomognemo naseg coveka,naseg srbina kog je Kurti maltretirao

Taca

13.12.2022 10:48

Sramna ! Je l’ bi ovo trebalo značiti da Srbi na Kosmetu nisu nas narod, da njima ne treba pomoci? Našem narodu se pomaze, šta nije jasno!?

Nadja

13.12.2022 10:49

Zbog cega ovaj naglasak na srbinu sa KiM ,sa KiM ili iz Beograda apsolutno je isto on je srbin i treba da mu se pomogne pogotovo zato sto je Petrovic biznis bio kolateralna steta Kurtijev izliva hira i nezadovoljstva

Vladimir

13.12.2022 10:54

Koliko je otrcana ova floskula "nase pare".

Vlajko

13.12.2022 10:54

Naravno , sve im smeta jer hoce da Kosovo bude nezavisno , a to se nikada nece desiti !

Iva

13.12.2022 10:56

Sramota je šta je Brakus izjavio! Naravno da ćemo svim silama biti uz naš narod na Kosovu i Metohiji i pomagati im na sve načine!

Sima

13.12.2022 11:00

Kakvo je to pitanje? Naravno da treba pomoci Srbima sa KIM, ko ce im drugi pruziti ruku ako ne Srbija?!

Luka

13.12.2022 11:00

Bestidnik Igor Brakus! Sramna objava! Naravno da ćemo biti uz narod na Kosovu i Metohiji, srpski narod! I, svaka čast predsedniku Vučiću na svemu što čini, na svoj brizi i energiji, kako bi naš narod na Kosovu i Metohiji bio bezbedan i imao normalan život.

Lola

13.12.2022 11:01

Srbija treba da pomogne, ne samo jednom Srbinu, vec svim Srbima sa Kosova i Metohije!

Kaća

13.12.2022 11:02

Kako njega nije sramota da ovako nešto i pomisli a kamoli javno kaže

Ivica

13.12.2022 11:03

Po ovakvim ljudima Srbija treba da okrene ledja svom narodu! Sramotno razmisljanje!

Kaća

13.12.2022 11:03

Nisu to ni Vučićeve ni novinareve ni moje lične pare nego države a Srbi na KiM su državljani Srbije

Una

13.12.2022 11:03

Sramna, zlobna i nedopustivs izjava Igora Brakus! Dotični bi trebalo da se stidi sebe i da se zapita kako je našem narodu na Kosovu i Metohiji! Naravno da ćemo im pomoći na sve načine i ponosimo se svime što predsednik Vučić radi u korist građana Srbije, gde god živeo.

Nenad

13.12.2022 11:04

Sve dok je Srba na KiM ono je naše a mi moramo kao država i narod da pokažemo solidarnost i da im pomognemo

Mila

13.12.2022 11:05

Smeta mu što se pomaže Srbima,to najviše govori kakav je on čovek,tačnije nečovek

Sanja

13.12.2022 11:06

Da su se Srbi na KiM odrekli svoje države ništa od ovoga im se ne bi dešavalo zato je država dužna da im pomogne

Borko

13.12.2022 11:07

Porodica Petrovic je na meti Albanaca, samo zato sto su Srbi, treba im pomoci uvek kada su u teskoj situaciji.

Mila

13.12.2022 11:09

Jadno je i više nego sramno ovo što je Brakus izjavio! Srbi na Kosovu i Metohiji će uvek imati maksimalnu zaštitu i podršku svoje zemlje Srbije. A pitam se, ko Brakusa plaća da daje ovakve zlobne izjave!! Zlo i sramota!

Maja

13.12.2022 11:14

Dno dna! Čista zloba i bezobrazluk Igora Brakusa i tajkunskih medija. Sram bilo sve one koji su u stanju da izgovore nešto ovako. Naravno da ćemo svim silama pomagati srpski narod na Kosovu i Metohiji.

Jovana

13.12.2022 11:15

Kome će pomagati Vučić ako ne svom narodu a vi tajkunski novinari, kome vi pomažete, neprijatelju srpskog naroda. Širite mržnju prema Srbima i rovarite sopstvenoj braći, sram vas bilo.

Miro Đ

13.12.2022 11:18

Ne mogu da verujem da ima tako zlih ljudi koji su protiv toga da Srbija pomaže svoj narod na KiM.

Mišo N

13.12.2022 11:19

Mima: Pa našim parama pomaže naše ljude i šta je tu sporno.

Veso S

13.12.2022 11:22

Po ovom novinaru Srbi koji žive na KiM nisu naši ljudi. On nikako da shvati da je Kosovo deo Srbije i da Srbi koji tamo žive su naši ljudi.

Mica

13.12.2022 11:23

KIM je deo Srbije, a ne druga drzava, naravno da treba pomoci svom narodu.

Mia

13.12.2022 11:23

Sto doticni ne komentarise gde su se trosile pare poreznih obveznika dok su zuti bilina vlasti.Naravno da svi treba da pruzimo savku mogucu pomoc nasoj braci na KiM.

Masa

13.12.2022 11:25

Srbin je Srbin, pa gde god bio i treba mu pomoci ako je u nevolji. Ovakav komentar ne prilici jednom Srbinu.

Romanija

13.12.2022 11:25

Mika: Nije ovde u pitanju da li je Srbin ili bilo koje druge vere, nego je ovde činjenica da on nije čoveik i da ništa nema ljudsko.

Tomo

13.12.2022 11:25

E ovde se vidi razlika izmedju Predsednika i ove tajkunske bagre,dosta ste krali i izmisljali lazi,bolje bi vam bilo da se ne oglasavate vise,a sto se tice Predsednika on ce uvek braniti avoj narod i biti uz njega.

Miro Đ

13.12.2022 11:26

Svakakve bitange se bave novinarstvom.

milan84

13.12.2022 11:36

Ti ćeš da pričaš ko šta treba da radi. Gledaj svoja posla Brakuse.

Marina

13.12.2022 11:47

Da nećeš možda tebi da da taj novac? Neka radi sa parama šta hoće. Ako će nekome da pomogne, to je onda narod Srbije, živeo na Kosovu i Metohiji, ili na Zanzibaru.

Marina

13.12.2022 11:49

Pita čovek odakle Vučiću pravo? Odakle tebi pravo da pitaš tako nešto? Kao kad bi tebe neko pitao zašto trošiš novac na svoju porodicu. Srami se!

Vesko

13.12.2022 11:52

Sad Srbi na KIM a i mi svi, ovde, možemo da vidimo šta bi bilo da je sada druga opcija na vlasti, kako bi se ponašali prema našem narodu koji trpi teror od strane Kurtija i njegove policije. Niko se ne bi ni okrenuo da ih pita kako su, a kamoli da im pomogne. Ovaj tvit sve govori, za Brakusa KIM i narod koji tamo živi nisu deo Srbije.

Milan

13.12.2022 12:21

Mislim da je komentar na ovo i suvišan. Ja samo ne razumem da neko može da živi u Srbiji, a da ovako nešto radi i priča protiv njenih interesa?!

Janko

13.12.2022 12:29

Od čijih li je para plata ovog bednog i propalog tajkunskom novinara???

Verica

13.12.2022 12:32

Tajkunaski novinari su prodane duše. Izdajice kao što je u Rašić i Rada Trajković.

Olga

13.12.2022 12:34

Tajkunaski novinari su Kosovo priznali davnih dana kao i njihovi nadležni.

Olivera

13.12.2022 12:36

Ko će pomagati naš narod na Kosovu i Metohiji ako ne mi. Koliko mržnje je u nekim ljudima, bez trunke saosećanja i empatije.

Hani

13.12.2022 12:54

Posle ove izjave Brakusa ko jos misli da Srbima treba Kurti. Dovoljan je i Brakus.

Mila

13.12.2022 13:02

Svi treba da se ujedinimo da pomognemo Srbima na Kosovu i Metohiji njima je pomoć sada najpotrebnija

Ja

13.12.2022 13:19

Novinarčić je pohadjao Djilasovu večernju školu.

Ana

13.12.2022 13:21

Kakva bezobrazna objava novinara Igora Brakusa! Ni stida,ni srama!

Ana

13.12.2022 13:23

Umesto da se stidi,on lupeta.E,Brakuse,bruka! A nekad si bio novinar.

Milan

13.12.2022 13:36

Stvarno sramota. Da neko može ovako da mrzi čoveka koji mu ništa nije uradio nije mi jasno.

Dragan

13.12.2022 13:38

Od tajkunskog novinara ništa drugo ne može ni da se očekuje.

Dragana

13.12.2022 13:40

I treba da se pomaže Srbima. Kome ćemo ako nećemo se međusobno pomagati.

Mila

13.12.2022 13:41

Ovo nije čovek, već nečovek kad ima ovakvo mišljenje.

Petar

13.12.2022 13:43

Pomaze srbina koji je pretrpeo teror kurtijevog rezima, svako normalan bi pomogso, ati se zapitaj imas li imalo obraza da ovo javno izjavis

Tamara

13.12.2022 13:44

Srbin je Srbin, bio on u Beogradu, Vojvodini ili na KiM.

Ziko

13.12.2022 13:56

Ma, nije valjda da troši naše pare? A čije pare vi trošite, Brakuse? Bolje da ćutite i radite nesto.

Olga

13.12.2022 14:07

Namece se logicno pitanje, od cijih para Brakus prima platu i jede 'leba??? Tajkunski mediji vise ne mogu da prikriju mrznju prema Vucicu i svemu sto je srpsko!

Sara

13.12.2022 14:14

Ovaj sledeći put pre nego što nešto lupi neka uključi mozak. Zar treba ostaviti ljude na cedilu, bilo kog čoveka, ne dao Bog da im je neko u koži.

Hana

13.12.2022 14:21

Bruko i sramoto,ovako se za najvece neprijatelje ne prica

Slavomir

13.12.2022 14:37

Sramota da neko ovakav sebe naziva Srbinom. Lepo neka se deklarise kao Albanski lobista i onda ce nam sve biti jasno.

Ena

13.12.2022 14:39

Odakle ovom kvazi novinaru pravo da izgovara ovakve gluposti!? Dok Vucic pomaze svom narodu, tajkunski mediji ga zbog optuzuju sireci lazi, sto znaci da njih ne interesuje patnja Srba na KiM!

Đorđe Pavlović

13.12.2022 14:46

Ovo nije pomoć samo jednom Srbinu sa Kosova koji je žrtva progona Kurtijevih organa represije.Ovo je i simbol da Srbi na Kosovu i Metohiji nisu zaboravljeni od strane Srbije i da će Srbija uvek biti uz njih.

Raša

13.12.2022 14:50

Tajkuni i njihovi sledbenici, uvek su grabili samo za sebe.

Rada

13.12.2022 14:56

U ovakvim situacijama potrebna je sloga i uzajamna solidarnost ,ali pojedinci u Srbiji medju kojima spada i Brakus izgleda nemaju te kvalitete.

Kata

13.12.2022 14:56

Ispalo je tako da srbi sa KiM nisu isto srbi, kao sto su srbi u Srbiji. Kakva sramota. A cije on pare trosi?!

Milica Savic

13.12.2022 14:59

Narod je izabrao Vuĉića da sa tim parama raspolaze, jer on najbolje zna da gde treba da ih uloži.Predsednik je taj koji se bori za nasu zemlju.

Ruža

13.12.2022 15:02

Čijim parama, naravno našim zajedničkim. Pomaže se svom narodu, te pare su jednako njihove kao i naše. Mi smo jedan narod!

Rosa

13.12.2022 15:06

Tajkunski mediji jos jednom govore protiv Srbije

Sanja

13.12.2022 15:07

Nista više ne iznenađuje od tajkunskih medija

Rosa

13.12.2022 15:12

Odakle ovolika količina mržnje kod tajkunskih medija prema Srbiji?

Leona

13.12.2022 15:13

Kod tajkinskih medija je samo bitno da,pljuju Srbiju

Leona

13.12.2022 15:13

Kod tajkinskih medija je samo bitno da,pljuju Srbiju

Loara

13.12.2022 15:19

Igor Brakus je zapravo kvazi novinar, koji samo bruka novinarsku profesiju. Običan potrčko tajkuna, daje sebi za pravo da drži pridike Vučiću. Sramota u najmanju ruku!

Violeta

13.12.2022 15:20

Ukinuti plate izdajnicima koji su protiv drzave i naroda treba se izglasati o ukidanju drzavnih plata

Maja

13.12.2022 15:44

Kakav idiot, ovaj covek stvarno treba da se zapita da li je normalan i sta prica!

Slavisa

13.12.2022 16:01

Čudo se Brakus ne zapita ko finansira Radu Trajković, Šolaka...? A ko Brakusa finansira da napada Predsednika?

Danica

13.12.2022 16:30

Kakava sramota ovog coveka,da ovako izjavljuje, treba da razmisli pre nego sto bilo sta kaze, a predsednik najbolje zna gde treba da ulozi novac, jer je podigao ovu zemlju i napravio je boljom.

Bane

13.12.2022 16:32

Au,pa zar je moguće da ima ovakvih ljudi,pa gde će mu duša,pa zna li on da naši hrabri ljudi na Kosovu i Metohiji brane i njegovu kuću u centralnoj Srbiji,da su oni kamen temeljac naše države

dejan

13.12.2022 16:33

Treba da se pomogne nasem narodu. Ali ja imam jos bolje resenje.

Neša

13.12.2022 16:39

Bruko i sramoto pa to je naša zemlja i naš narod,koga su nasilno i trenutno odvojili od nas,pa izađi na oči onoj deci tamo pa im reci da bi voleo da im roditelji ne primaju plate i da bi voleo da nemaju šta da jedu,ološu jedan

Bane

13.12.2022 16:45

Vučić je za sve što radi, dobio podršku 2 miliona građana Srbije,a ko tebe podržava,i odakle tebi pravo da komentarišeš,najvažnije pitanje za opstanak našeg naroda na Kosovu i Metohiji,ološu

Mila

13.12.2022 16:50

A ko si ti nesrećo ,prvi put čujem za tebe,i ti si našao da razmišljam o tome kako treba uskratiti normalan život Srbima na Kosovu i Metohiji,jadniče reci to onoj dečici dole na Kosmetu,brukoi sramoto

Sara

13.12.2022 17:40

Vucic i drzava Srbija nece ostaviti nas narod na KiM nezasticen, sta god neprijatelji govorili

Sara

13.12.2022 17:43

Treba da ga bude sramota, on ne bi pomogao nasem narodu na KiM, sad kada im je najteze i trpe Kurtijevu torturu

Markan

13.12.2022 17:45

Rece Igor Brakus,pa dok su ti tvoji bili na vlasti doveli su Srbiju i narod do prosjackog stapa,pokrali ste sve sto ste mogli,vi bar treba da cutite.

Sara

13.12.2022 17:45

Dok su ovakvi bili na vlasti, veliki broj drzava je priznalo nezavisnost, a sada je mnogo drzava povuklo nezavisnost jer se drzava Srbija bori za svoj narod na KiM

Jovana

13.12.2022 17:51

Tajkunski olosi mogu da pricaju sta hoce, Srbija samo ide napred!

Laki

13.12.2022 18:09

Vucic nije dao nase pare, narod je izabrao Vucica, a sa tim i pravo na sve,a vi Brakuse idite kod Kurtija ako vam Vucic nije dobar.

Mila

13.12.2022 18:28

Sa ovakvim izjavama, Brakus bi iz crkve uzeo nocac! Stidi se ološu propali!

Gaga

13.12.2022 18:31

Brakus je sramota za novinarstvo i za ljudski svet! Stidi se samog sebe!

Pavle

13.12.2022 18:40

Vi ovog coveka nazivate novinarom?To je obican papagaj sto ponavlja ono sto mu gazda kaze.

Mila

13.12.2022 19:19

Tajkunski mediji su prodane duse. Mrze Srbe, dno dna! Prodaju se za malo novca ,a Vucic pomaze Srbe na KiM i obezbeđuje im sigurnost!

Nikola

13.12.2022 19:21

Pa ne pomažemo strancima, već svom narodu! Ja ne znam da li je ovaj Brakus normalan, konstantno napada Vučića.

Zvonko

13.12.2022 19:23

Brakus je poludeo. Kad se pomaže, što se pomaže, a kad se ne pomaže onda što se ne pomaže. Našoj opoziciji se ne može nikako i nikad udovoljiti.

Elena

13.12.2022 19:40

Sreća naša pa ne zavisimo od opozicije i njihovih poltrona.

Rosa

13.12.2022 19:42

Državni novac i služi da se pomaže građanima, ali opozicija je navikla da ga uzima za sebe.

Jovan

13.12.2022 19:44

Opozicionom novinaru smeta to što pomažemo Srbima sa KiM. Pričaju kako su uz Srbe, ali im smeta kad im se pomaže. Sad im je i Vučić kriv jer je uz srpski narod na KiM.

Maja

13.12.2022 19:44

Brakus bi onda novac dao tajkunima, tako su navikli.

Gorana

13.12.2022 19:47

Govore protiv svog naroda i posle im Vučić kriv što niko neće da glasa za njih.

Žika

13.12.2022 19:48

Ja sam za svaki vid pomoći srpskom narodu sa KiM, kakve veze ima to čije su pare?! I Brakus se vodi kao novinar, a ne vidim da se bavi novinarstvom.

Danica

13.12.2022 19:50

Šta očekivati od opozicionih megafona, nisu nikada ni zastupali interese običnih ljudi.

Miša

13.12.2022 19:51

Ako je novinar, neka gleda da bude novinar, a ne da se bavi stvarima koje nisu u njegovom domenu. Srbima sa KiM mora da pruži pomoć i podrška.

Pavle

13.12.2022 19:52

A bre, ako mu se ne sviđa ovde neka ide odakle mu je poreklo. Niko nikog ne drži ovde, tako da može da pokupi prnje.

Milovan

13.12.2022 19:54

Praznoglava budala koja glumi novinara nema nikakvog prava da napada za pomoć koju dajemo svom narodu.

Maja

13.12.2022 19:55

Ne mogu ni da zamislim kako mogu ovako zli ljudi da postoje i da reaguju sa ovoliko mrznje na jedan tako lep gest predsednika i nase drzave uopste. Nas napacen narod na KiM zasluzuje svaku vrstu pomoci.

Milena

13.12.2022 19:56

Tesko da je ovaj Brakus cist Srbin kad mu smeta sto je drzava malo pomogla njegovom sunarodniku kome se desila nepravda.

Dejan

13.12.2022 19:56

Igoru ide loše gluma novinara, a još više gluma da je Srbin. Zato ne vidim poentu u tome da se meša u odluke vezane za srpski narod!

Marko

13.12.2022 19:57

Jos jedan tajkunski dzukac koji laje sa lanca kako sef kaze. Definitivno ga je drzao samo na hlebu i salami kad ispusta ovako zao lavez.

Darko

13.12.2022 19:58

Da li je moguce da ovako bezosecajni i zli ljudi postoje koji mrze svakoga pa i svoj narod na KiM samo zbog toga sto ne zive kako su navikli.

Milan

13.12.2022 19:58

Koji pacenik samo laje kako tajkun kaze pa i po cenu da kaze ovaku bezosecajnu nebulozu. Niko ne kaze da je nama super ali svakako nam nije gore nego nasem napacenom narodu na KiM.

Maja

13.12.2022 19:59

Kako laju ovi tajkunski kerovi kad im gazda baci kost. Samo sto se zalajao malo. Sramno je ovako reagovati na pomoc nasem nesrecnom narodu sa severa KiM.

Milena

13.12.2022 19:59

Siguran sam da ovi iz tajkunskih medija bas i ne placaju poreze i namete da bi se brinuli za drzavni novac.

Fića

13.12.2022 19:59

I on se naziva novinarem, a da ne pričam o tome što nije čak ni srpskog porekla. Neka gleda svoja posla, jer više ne može ni da odglumi brigu za Srbe na KiM.

Marko

13.12.2022 20:00

Sram da ga bude i kao novinara i kao Srbina ako too uopste i jeste.

Darko

13.12.2022 20:01

Kad se preziva Brakus ko zna sta je po nacionalnosti mozda jos jedan sa nasim drzavljanstvom koji mrzi Srbe a dosao je ovde po zadatku da siri propagandu za dobre pare.

Milan

13.12.2022 20:01

Nemaju oni ni malo oosecanja prema Srbiji i Srpstvu sve su to sami strani placenici i izdajnici.

Goran

13.12.2022 20:01

Za čije novine piše ovaj bilmez Igor?! Ako mu se ne sviđa u Srbiji, neka ide tamo gde mu se sviđa. Mada niko neradnika neće da zaposli.

Emil

13.12.2022 20:44

Pa gospodine Igore, kako vas nije sramota na komentaru. Predsednik pomaže SRBIMA, našem narodu, našoj braći. Nimad ih nećemo ostaviti.

Biljana

13.12.2022 20:52

Klasično lupetanje jednog nazovi novinara. Kad bi znao za sramotu, ne bi pričao ovakve laži. Brakusov obraz je kao djon.

Dejan

13.12.2022 21:00

Svi Srbi u Srbiji zele da pomognu srpskom narodu na Kosovu. Mi smo human narod uvek smo bili i uvek cemo biti.

Dragana

13.12.2022 21:03

Da li je ovaj Brakus svestan šta piše. Srbija uvek pomaže svom narodu ma gde se on nalazio. Ti ljudi čuvaju našu svetu zemlju na KiM. Svi smo uz njih, pomoći ćemo im koliko god možemo i mi građani.

Goran

13.12.2022 21:04

Igor Brakus da je on na Kosovu, ne bi tako pricao. Treba se prvo staviti u tudjoj kozi.

Lela

13.12.2022 21:04

Da podsetimo Brakusa Srbi sa Kosova i Metohije su naši državljani.Logično je da im se pomaže.

Kosta

13.12.2022 21:05

Ne razumem zasto neko ima protiv da se pomogne nekom ko je u nevolji. I nama su pomagali svi kada je bilo potrebe.

Milutin

13.12.2022 21:07

Na zalost u Srbiji ima i ovakvih ljudi. Ali dobrih ljudi ima vise, zato se ne brinem.

Lela

13.12.2022 21:08

Brakus je zaboravio ili neće da zna ali da ga podsetimo Kosovo i Metohija su nedeljivi deo Srbije tako i njeni građani koje pomažemo.

Ivan

13.12.2022 21:14

Svaki Srbin se slaze sa odlukom Vucica da je ljudima na Kosovu potrebna novcana pomoc

Vucko

13.12.2022 21:18

Srbin sa Kosova je Srbin iz Srbije,jednako vazan kao svaki gradjanin.Svima treba pomoci kad su nepravedno osudjeni

Vladan

13.12.2022 21:19

Voleo bi Igor da su drzavne pare njegove.Malo je do sad pokrao pa bi jos

Stjepan

13.12.2022 21:20

Svaki gradjanin Sebije je jednako vazan i drzava treba pomoci.Bravo za Vucica

Mišo

13.12.2022 21:22

Da nece Brakusu mozda pomoci,tajkunskom govedu i srbomrscu.

Vigor

13.12.2022 21:24

Srbija se nece odreci ni jednog svog gradjanina.Narod sa Kosova je narod Srbije i svi smo jednaki.Svaka cast Vucicu

Rada

13.12.2022 21:31

A koliko je naših para otišlo u džepove onih koji su, dok su bili na vlasti, obezbedili sebe i svoje za naredna tri života? Što o tome ne pričate?

marica

13.12.2022 21:41

Sram tebe bilo idiote jedan.Kako te bre nije sramota da ovako nesto kazes?

branko

13.12.2022 21:43

A ko si ti da bilo sta prigovaras predsedniku Vucicu,ko si ti,kakva si ti silna gromada sram te bilo.

dario

13.12.2022 21:45

Cije pare?Tvoje jel?Kada budu tvoje pare mocices da nesto progovoris idiote jedan.Ne nego ce pomagati Albance mada bi ti to voleo ali dzabe ti.

zlatko

13.12.2022 21:48

Naravno da ce se pomagati nasem narodu ma gde oni bili a posebno kada je ovakva situaciju kakva jeste.

Dare

13.12.2022 22:03

A ko vas finansira? I ko vas placa za mišljenje?

Petar

13.12.2022 22:04

Tajkuni su izgubili razumno ponašanje.

Nela

13.12.2022 22:14

Za demokrate drzavni budžet je uvek bio njihov lični zato i Brakus kaže naše.

Ana

13.12.2022 22:15

Narodne pare su za narod. Nisu ni Brakusove niti bilo čije ko kaže naše.

Nevena

13.12.2022 22:17

Kosovo i Metohija je Srbija logično da će se pomagati i narodu tamo koji mnogo teško živi.

Jeka

13.12.2022 22:19

Pomaže i pomagaće narodu, kakav je to stav opozicije da se ne pomaze narodu bilo gde da je pogotovo na KiM.

Radoje

13.12.2022 22:46

Alo bre Barakusu , da nisi pomesao loncice o kakvom to tvom novcu ti pricas.

Velja

13.12.2022 23:00

Da se vi pitate ne bi narod imao leba da jede! Kome će drugom pomoći ako ne svom narodu! Svaka čast Aleksandru Vučiću!

Petar

13.12.2022 23:14

Da, nasim parama pomaze naseg coveka koji je unisten od samovolje Kurtijevog rezima, sta tu nije jasno, svako normalan bi pomogao,a ti dobro razmisli o svojim moralnim normama

Joki

13.12.2022 23:31

Sram te bilo, jel treba da se odreknemo svoje krvi?

Goran

13.12.2022 23:33

Srbi na kim zasluzuju svaki vid nase podrske! Na celu sa prrdsednikom, oni su prvi pravi branitelji kosva

Jela

13.12.2022 23:34

Kakve su ovo izjave? Prilici li ovo jednom Srbinu

Goran

13.12.2022 23:35

Hvala Bogu pa se ti ni za sta ne pitas

Nikola

13.12.2022 23:43

Ovom gmazu neko treba da objasni da je Vučiću pravo da vodi državu dala ubedljiva većina građana Srbije- normalnih, časnih, poštenih i iskrenih rodoljuba, koji ne stavljaju lične interese iznad nacionalnih!

Mare

13.12.2022 23:43

Tajkunski mediji rade po naredbi i nalogu svojih sponzora i nalogodavaca. Sada je meta Srpski naord koji zivi na KiM kao i Vucic koji zeli da pomogne svom narodu.

Laki

13.12.2022 23:44

Narod je uz predsednika, a on ukazano poverenje neće ugroziti, novac naroda je u njegovim sigurnim rukama!

Boki

13.12.2022 23:44

Zasto se niko od opozicionih lidera nije ponudio da pomogne nasem narodu koji zivi na KiM? Zato sto tajkuni iz opozicije gledaju samo sebe i svoj dzep.

Markiz

13.12.2022 23:46

Da se tajkuni pitaju oni uopste ne bi pomagali narodu Srbije. Sreca pa se Vucic pita koji pomaze svakom Srbinu ma gde on da zivi.

Iva

13.12.2022 23:47

Sram bilo Igora Brakusa! Bestidnik, koji je svojom izjavom pokazao da ga ne interesuje kroz šta prolazi srpski narod na Kosovu i Metohiji. Srbija će uvek biti uz svoj narod.

Dragana

13.12.2022 23:48

Igor Brakus mora da opravda novac koji dobija od svojih tajkunskih glavesina time sto ce blatiti Srbiju i njen narod. Ali svet zna ko se bori iskljucivo za narod a ko protiv.

Vladan

13.12.2022 23:51

Dokle god je Vucic na celu Srbija on ce pomagati svim Srbima ma gde oni zive, To je odgovorno vodjena unutrasnja i spoljasnja politika zemlje.

Filip

13.12.2022 23:54

O čemu li Brakus priča?! Sramno! Naravno da ćemo uvek pomagati našem narodu.

Vlaks

14.12.2022 00:04

Taj Brakus nije sigurno Srbin sa Kosova,neka ide tajkunskim parama odakle je i došao.

caca

14.12.2022 06:18

Pravi Srbin uvek pomaže u nevolji,a ovaj čovek je zalutao u Srbiju,jer po izjavama nepokazuje da je Srbin!

caca

14.12.2022 06:20

Predsednik Vučić je prvenstveno veliki čovek koji će svakome da pomogne,pogotovo ako je Srbin u pitanju!

Misterija nemoguca

14.12.2022 06:21

Koje licemerje. Prvo to je naš narod na KiM,drugo to je naša zemlja,odakle vam pravo da pitate ili još bolje da komentarišete što se pomaže ljudima na KiM.. pa ako se borimo da Kosovo ostane srpsko pitanje je suvišno neznam zbog čega pitate pomozite tim ljudima

caca

14.12.2022 06:21

Srbija je ponosna jer ima lidera sa veliki srcem koji pomaže svakom,ma ko on bio!

caca

14.12.2022 06:24

Predsednika Vučić je izabrao narod koji mu veruje,tako da ima sva prava da radi sve što treba kako bi zaštitio svakoga!

caca

14.12.2022 06:25

Pravo da zaštiti svoj narod,predsedniku Vućiću su dali građani na izborima,i hvala mu što štiti svakpga od nas!

Bilja

14.12.2022 06:53

Ne nego cemo tajkunske novinare da pomazemo. Sramota sta je izjavio.

Laza

14.12.2022 07:18

Tajkunski mediji su prevršili svaku meru kada je reč o plasiranju mržnje i neistina. Zli su i pokvareni.

Sava

14.12.2022 07:21

Tajkunski mediji samo napadaju predsednika Vučića, iskompleksirani su i jadni, ljubomorni što Srbija napreduje i što predsednik pomaže našem narodu na KiM.

Ika

14.12.2022 07:24

Tajkunski novinar ne zna šta priča, strašno. Treba da ga bude sramota.

Marija

14.12.2022 07:26

Pa koja god da si partija, tajkun ili ne, valjda bi bilo normalno da svako voli svoju zemlju i svoj narod i da je spreman da pomogne srpskom stanovništvu na KIM?! Ne razumem ovakve izjave.

Luka

14.12.2022 07:44

Šta mlati ovaj praznik slamu...pa naravno da će Vučić da pomogne našem narodu na KiM...alo! Pa to su Srbi, naša braća!