KINA PRESTIŽE SAD! Podaci pokazali promenu na svetskom nivou!
Foto: AP/Mark Schiefelbein (STF)

Prodaja francuske kompanije, koja poseduje brendove Luj Viton i Dior, kao i konjak Henesi i američku juvelirsku kuću Tifani, dostigla je 21 milijardu evra za tri meseca do kraja marta, preneo je Rojters.

Navodi se da je rast od 17 odsto drastično prevazišao očekivanja analitičara u nivou od osam odsto.

Brojke LVMH-a, koje su se pokazale ''otpornim'' na rastuću inflaciju i previranja na tržištu, predstavlja prvu projekciju razmera kineskog oporavka nakon što su blokade zbog kovida smanjile prodaju, navodi Rojters.

Francuska kompanija saopštila je da je u prvom kvartalu prodaja u Aziji, ne računajući Japan, porasla za 14 odsto, u poređenju sa padom od osam odsto u četvrtom kvartalu prošle godine.

Grupa je navela da očekuje da će Kina ostvariti rast u 2023.

Ta slika biće drugačija u SAD, gde veća potražnja od prošle godine pokazuje znake opadanja, posebno među mlađim kupcima niže potrošnje.

Prodaja u SAD je porasla za osam odsto u ovom kvartalu, više nego što su analitičari očekivali.

LVMH je u 2022. ostvario 27 odsto svojih prihoda u Americi i 30 odsto u Aziji, isključujući Japan, a akcije te kompanije porasle su za 23 odsto od početka godine.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading