VUČIĆ ODGOVORIO KRITIČARIMA: Sveću žrtvama masakra sam zapalio u crkvi, od toga ne treba praviti predstavu
Vučić je odgovarajući na pitanja novinara, naveo da je išao u crkvu da zapali sveću za žrtve masakra na Vračaru i nije vodio kamere jer smatra da nije potrebno od toga praviti predstavu.
- Nisam razumeo pitanje. Smisao pitanja. Izjavio saučešće porodicama žrtava...to pitanje je jednako glupo, kao i ono zašto dani žalosti počinju u petak - istakao je Vučić na pitanje zašto nije otišao do OŠ "Vladisalv Ribnikar" da upali sveću.
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (118)
Kriss
12.05.2023 11:34
Predsednik razume roditelje, on je covek od krvi i mesa
Zoja
12.05.2023 11:35
Tako je, predsedniče. Nije mi uopšte jasno zašto imaju potrebu da od toga prave predstavu.
Sanja
12.05.2023 11:35
Od žalosti ne treba praviti promociju. To je suština Vučićevog odgovora.
Olja
12.05.2023 11:35
Predsednik je pokazao kako se izražava saučešće i poštovanje stradalih i njihovih porodica. Podrška.
Marina
12.05.2023 11:36
Ne mogu da verujem da ljudi polemišu o tome gde je Vučić upalio sveću žrtvama, zaista neverovatno.
MARTA
12.05.2023 11:36
Od tragedije ne treba praviti predstavu ,bitno je da je predseddnik ispostovao zrtve.
Vanja
12.05.2023 11:36
Vučić nema potrebe da se bilo kome dokazuje u tom smislu da li je upalio deci sveću ili ne, to bi bilo krajnje apsurdno!
Jovan Kursula
12.05.2023 11:37
A da je otišao da zapali sveću ispred škole , licemeri bi rekli da koristi tragediju za politički benefit.
Nikola
12.05.2023 11:37
To ni nije ta predstavu, to samk opozicija želi loše. I čini svi da bi napakostila Vucicu.
Mila
12.05.2023 11:37
Zli ljudi ce uvek pricati lose..
Miloš
12.05.2023 11:37
Tajkunski mediji su jako ograničeni sa svojim pitanjima!
Zana
12.05.2023 11:38
Naravno! Bas tako!
MARTA
12.05.2023 11:38
Po crkvenom pravilu svece se pale u crkvi za pokoj duse ...
Jelena
12.05.2023 11:38
Nenormalno je i postaviti ovakvo pitanje,Vučić ne pravi predstavu i ne mora da se reklamira da li je nešto uradio ili ne.
Sloboda
12.05.2023 11:38
Šta god da je uradio predsednik, bio bi prozvan od opozicionih ološa.
Tina
12.05.2023 11:38
Tajkunski mediji su dno dna sa pitanjima, zaista jezivo!
Kole
12.05.2023 11:38
Ne treba ds s diže frka oko toga. Predsesnik je pokazao već kakav je kao čovek j da se saoseca j nije ni važno gde je zapalio.
Ana
12.05.2023 11:39
Da je Vučić poveo kamere sa sobom u crkvi, onda bi tajkunski mediji po tome opleli, dno dna su!
Zox
12.05.2023 11:39
Kao svaki hriscanin predsednik Vucic je svece za decu postradalu u Ribnikaru upalio u crkvi i nije od toga pravio politicku reklamu kao opozicionari
teona
12.05.2023 11:40
Bas mi je drago da im je najzad Vucic zapustio usta da ne lupetaju
Tole
12.05.2023 11:40
Veliki kritičari zameraju Vučiću gde je zapalio sveću žrtvama zločina a ti isti kritičari zloupotrebljavaju te iste zločine zarad dobijanja političkih poena.
Jana
12.05.2023 11:41
Vučić nije bolestan da vodi kamere sa sobom u crkvu, to što je on čovek, za razliku od opozicije, to se oseća i nema potrebe bilo kome da se dokazuje!
Helena
12.05.2023 11:41
Tako to rade pravi drzavnici akademski gradjani i oni koji su pre svega ljudi velikog srca kao sto je Vucic!
Maja
12.05.2023 11:42
A opozicija je od tragedije pravila cirkus
Anastasija
12.05.2023 11:42
Vučić nije pravio predstavu od toga što je ljudski otišao u crkvu i upalio sveće deci, kao svaki normalan čovek!
Nini
12.05.2023 11:42
Pa zar je trebalo da se slika covek. Svako svoje zaljenje treba iskazati u tisini a ne kao opozicija na gazeli
Ana
12.05.2023 11:43
Bas tako, porodicama iskreno saučešće..
Vera
12.05.2023 11:43
Trenutno je bitno smirivanje cele situacije da roditelji čija su deca u pitanju mogu da tuguju na miru.
Ena
12.05.2023 11:43
Pa nije Vučić lešinar da na životima nevine dece skuplja jeftine političke poene, kao opozicija!
Ivana
12.05.2023 11:44
Svako normalan razume tugu i bol jadnih roditelja.
Vera
12.05.2023 11:44
Vučić ni jednog momenta od zalosti nije pravio promociju.
Svetlana
12.05.2023 11:45
Strašno je to što od tragedije prave političku pozadinu.
Dea
12.05.2023 11:45
Tajkunski mediji nemaju ni trunke sramote i osećaja kada postavljaju ovako glupa (pomalo i bolesna) pitanja!
Jana
12.05.2023 11:45
Ne razumem pojedine novinare koji hoće da naprave promociju na ovakvom događaju.
Ivana
12.05.2023 11:46
Sramno je što se neko uopšte interesuje gde je ko upalio sveću.
Jovica
12.05.2023 11:46
Ne treba praviti od tragedije promociju, predsednik nije dužan da vodi kamere svuda sa sobom.
Brane
12.05.2023 11:47
Svako normalan će upaliti sveću i odati počast ovoj nevinoj deci.
dav
12.05.2023 11:47
Vucic je pokazao da mu je xao i od toga nije htepo da pravi cirkus kao sto radi opozicijaid
Dragana Matić
12.05.2023 11:47
Predsednik ne koristi tragediju za ličnu promociju kao opozicija.
Ivana
12.05.2023 11:47
Emocije su nesto sto ne učiš nego prorade u ovakvim situacijama i moras da se nosiš na svoj način sa njima.
Sima
12.05.2023 11:48
Vucic ne pati od toga da se slika. Narucito ne u takvim situacijama. Bitno da ste vi i to ispratili
Nikola
12.05.2023 11:48
Od zalosti ne treba praviti cirkus. Svaka cast ispostovao je dane zalosti na najbolji nacin.
Dejan
12.05.2023 11:48
Bravo za Vucica koji je kazo ovo on svakao nije hreo da ove kamere i medije d abi videli kako pali svece bravo sto bi to radio
Milomir
12.05.2023 11:48
Zašto bi se on nekima pravdao uopšte.
Ilija
12.05.2023 11:48
Predsednik u duhu pravoslavlja odao pocast zrtvama tragedije a nekome to smeta jer nije isao na ulicu da pali svece pa ovi tajkunski mediokriti svakog dana sve vise i vise padaju u svoj moralni mulj.
Goga
12.05.2023 11:49
Predsednik je uradio po svom osećaju a ne da bi drugi to videli.
Jelena
12.05.2023 11:49
Za razliku od opozicije nije bio na skupovima nego kao pravi hrišćanin zapalio je sveću u crkvi,gde i dolikuje.
Jovana
12.05.2023 11:50
Dok drugi politizuju tragedije, predsednik to ne radi.
Borislav
12.05.2023 11:50
Ovi sto su pricali da je trebao da ide da zapali svecu i da zove medije dobili su istinu u lice zaplaio je svecu u crkvi sto bi za to zvao medije
Niki
12.05.2023 11:50
Predsednik Vučić se neprestano bori da zaštiti Srpski narod!
Ivan
12.05.2023 11:51
Pa zar su mogli da pomisle da predsednik drzave nece odati postu zrtvama tragedije samo razlika njega i njih je sto od toga ne pravi medijsku pompu i ne skuplja politicke poene.
Mile
12.05.2023 11:52
Kritičari kao što i sama reč govori kritikuju i svakom postupku predsednika mogu izneti svoje kritike samo je pitanje da li su one realne i razumne što u ovom slučaju sigurno nisu.
Igor
12.05.2023 11:53
Vucic nije kao sto su miljenici ove takjkunske tzv.televizije jer nikada nebi gradio politicku karijeru na necijoj tragediji kao sto to cine miljenici ovih tajkunskih medija.
Ivana
12.05.2023 11:56
Sveca za pokoj duse se pali u crkvi ili na groblju a ne na ulici to paljenje sveca na ulici i jesmo uzeli sa trulog zapada.
Dusanka
12.05.2023 11:59
Samo prodana i pogana opozicija moze krvavi pir da zloupotrebi da bi pokusao koji glas da pribavi, ali srecom narod ih je procitao i vec juce protest im je propao
Zoro
12.05.2023 12:00
Predsednik je izrazio saucesce porodicama.Nema potrebe praviti predstavu od ovakve situacije
Ignjat
12.05.2023 12:01
Tajkunski mediji su stvarno dno dna i iz aviona se vidi da na sve moguce nacine pokusavaju da diskredituju predsednika.
Vaspitacica Lana
12.05.2023 12:03
Bez medija, bez razgovora sa novinarama. Vucic je pokazao kako se stvarno tuguje za nastradalima. A ne kao opozicija da koriste ovu tragedija u licnu korist
brane
12.05.2023 12:05
Samo bezdušnici i zlonamernici mogu da prozivaju pošten svet na temu odavanja počasti žrtvama tragedije.
Miki
12.05.2023 12:07
Bravo Vucicu! Recii im nije sve za kamere!!
Nana
12.05.2023 12:10
Vucic je pokazao kakav je kao covek j da se saoseca.
Tara
12.05.2023 12:10
Tajkunskim medijima smeta veliki uspeh Predsednika Vucica,pa zato šire laži.
Sara
12.05.2023 12:16
Predsednik nije pravio predstavu od toga, već je zapalio sveću u crkvi za tragično nastradale.
Vlajko
12.05.2023 12:20
Naravno, potpuno je u pravu nas predsednik Vucic da od paljenja sveci ne treba praviti spektakl.
Djole
12.05.2023 12:21
Svi smo uz porodice žrtaava, zašto bi se pravila predstava oko toga... Naravno da je i predsednik Srbije odao poštu stradaloj deci...
Dragana
12.05.2023 12:22
Predsednik nije hteo da se javno eksponira već je zapalio sveće u crkvi i izjavio je iskrena saučešća porodicama povodom tragedija
Esperanza
12.05.2023 12:23
Vucic je objasnio da od tragedije ne treba praviti predstavu. Tako se izrazava postovanje nastradalih I njihovih porodica.
Ana
12.05.2023 12:40
Covek kao i svi drugi.
Ljubicica
12.05.2023 12:40
Drzava stiti interese svojih gradjana.
Marija
12.05.2023 12:51
Pravi predsednik. Kulturan i odmeren.
Nena
12.05.2023 12:53
Sramno je da se komentariše gde je Vučić zapalio sveću .
Milena
12.05.2023 12:55
Vučiću je najteže . Sramite se.
Dragan
12.05.2023 12:58
Vučiću velika podrška. Narod je uz tebe
Milica Savić
12.05.2023 12:59
Predsednik je pokazao kako se izražava saučešće i poštovanje stradalih
Mima
12.05.2023 12:59
Gospode Bože da se komentariše gde je Vučić zapalio sveću. Strašno.
Daca
12.05.2023 13:02
Jedno je jasno, sta god da je Vucic uradio bio bi prozvan. Ovo ne bi trebalo da ga dotice, podrska za Vucica.
Mila
12.05.2023 13:03
Da je Vučić poveo kamere sa sobom u crkvu, onda bi tajkunski mediji po tome opleli, sve u svemu njima nista ne odgovara.
Milenko
12.05.2023 13:03
Vučić nije želeo da politizuje tragediju. Kao i većina nas upalili smo sveće u crkvi i pomolili se za sve žrtve.
Milos
12.05.2023 13:13
Vucic od svojih licnih stavova ne pravi cirkus kao sto to oni cine.
Jovana
12.05.2023 13:15
Mnogi i ne znaju da se ponasaju, ali im je bitno da se o njima prica i da promovisu svoje licne interese.
Roki
12.05.2023 13:15
Tajkunsko lešinarski mediji nemaju ni malo poštovanja prema nastradaloj deci,koriste celu situaciju kako mbi došli do poena.
Nataša
12.05.2023 13:20
Vučić nije iskoristio tragediju za ličnu promociju,već je kao običan građanin otišao i upalio sveću žrtvama tragedije
Milja
12.05.2023 13:20
Vučić je palio sveću gde misli da treba a nije pravio cirkus od toga da vide svi kao ovi iz opozicije
Luka99
12.05.2023 13:21
Mirno i dostojanstveno ispratiti zrtve!
Ena
12.05.2023 13:24
Pristojno i odgovorno
Ana
12.05.2023 13:26
Vucuc nije tragediju koristio za licni marketing kao sto je to opozicija cinila
Luka
12.05.2023 13:27
Svi oni treba da se stide koji kritikuju Vuica sta je trebao da dodje pa da kazu evo ga dosao je da skuplja medijsku paznju ,covek je lepo otisao i zapalio svecu i odao pocast
Maja
12.05.2023 13:27
Predsedniku niie potreban bio publicitet da bi upalio svecu. Taj deo je za opoziciju namenjen
Todor
12.05.2023 13:27
Bravo za Vucica kako im je odgovrio
Mila
12.05.2023 13:44
Predsednik je angazovanoscu i saosecajnoscu pokazao koliko zeli da pomogne roditeljima i djacima i koliko se saoseca sa njihovim bolom
Jovo
12.05.2023 13:46
Po vašem mišljenju trebao bi Vučić da vodi kamere u crkvu da ga snimaju dok pali sveće!
silvijaaleksandra
12.05.2023 13:47
Predsednik je na najljudskiji nacin izjavio saucesce i odao pocast zrtvama. Podrska.
Beba
12.05.2023 13:48
Zar je potrebno da i paljenje sveća za upokojene bude medijski propraćeno?!
Ivona
12.05.2023 13:49
Vucic je na prvom mestu covek i roditelj zbog toga i razume gradjane.
Milos1989
12.05.2023 13:50
Vučićevi kritičari traže dlaku u jajetu, prave predstavu bez potrebe. Vučić je pokazao saosećanje, izjavio saučešće roditeljima i to je dovoljno.
Klipsy
12.05.2023 13:51
Predsednik se maksimalno zalaže za mir i stabilnost.
Nena
12.05.2023 13:53
Predsednik je izjavio najiskrenije saucesce porodicama nastradalih, on je isto covek kao i svi mi.
Iv
12.05.2023 13:54
Sve što Vučić uradi, opozicija pokušava da izvuče iz konteksta i da predstavi kako njima odgovara.
Maja
12.05.2023 13:55
Vučić je u crkvi odao počast žrtvama, kao i što je red
Dušan
12.05.2023 15:32
Paljenje sveće je ljudski čin Vučića prema žrtvama
Dragan
12.05.2023 15:57
Predsednik je ispoštovao žrtve, upalio im sveću, i na desetine puta izjavio saučešće porodicama tragično preminulih!
Mira
12.05.2023 16:16
Samo nije hteo da pravi cirkus. I da je to uradio opet bi ga napali.
Markic
12.05.2023 16:19
Zar je bitno gde se pali sveca...
Ceca
12.05.2023 16:19
Predsednik je nama pokazao koliko je bio uz te roditelje i koliko ce tek biti. Apsolutno je doneo ispravnu odluku.
Vasilije
12.05.2023 16:20
Onako kako i dolikuje. Odao pocast nstradalima.
Aca
12.05.2023 16:27
Predsednik razume roditelje, i on je covek kao i svi mi.
Sava
12.05.2023 16:28
Zli ljude ce uvek pricati lose, nista cudno.
Ema
12.05.2023 16:32
Vučić je pametan i vaspitan čovek koji zna da vodi državu i odgovori na svako pitanje.
Tara
12.05.2023 16:33
Narod ima u potpunosti poverenje u Vučića i zato ga je i izabrao za predsednika.
Stefan
12.05.2023 16:35
Vučić je čovek od reči i čini velika dela za Srbiju.
Zorica
12.05.2023 16:36
Vučić je preduzeo odgovarajuće mere kako se ovako nešto više nikada ne bi ponovilo.
Tatjana
12.05.2023 16:37
Vučić je dokazao da mu je Srbija važna i da se bori za Srbiju i srpski narod.
Tamara
12.05.2023 16:42
Najbolje da je zvao sve moguće medije ili paparrace da javnost vidi da je zapalio sveću.
Milos
12.05.2023 17:13
Vucic nije zeleo da politizuje tragediju.
Cici
12.05.2023 17:14
Sto se opozicije tice ona je ocekivala sliku da objavite. Sreca pa sad Srbiju vodi normalan covek
Db
12.05.2023 17:41
Uvek odgovoran i odmeren u svojim izjavama.
Valentina
12.05.2023 17:51
A zbog čega je predsednik morao da zapali sveću ispred škole? Da li se žalost računa samo ukoliko je pred kamerama?
Ivana
12.05.2023 17:56
Vucic ne zeli da profitira na tragediji, ni politicki ni na bilo koji drugi nacin.