Telekom i Lučić trn u oku Šolaku
Foto: Alo/Foto ALO!

Dragan Šolak, umesto da bude Džek, na svaki poraz reaguje kuknjavom i pljuvanjem, s obzirom na to da ga konkurencija prosto urniše.

Šolakovi mediji poput N1 i Nove S, koji se predstavljaju kao “ozbiljni, profesionalni, objektivni”, vec danima ne prestaju da luduju oko Jelene Karleuše i sponzorstva Telekoma, bez prestanka plasiraju “pouzdana saznanja” o “velikom skandalu”, ponašajući se baš kao tabloidi kojih se kao toliko groze.

Očito su i sami dobro svesni da Karleušino ime izaziva veliku pažnju publike, da garantuje gledanost televizije i klikove na portalima, a sve postaje još urnebesnije u slučaju da nismo licemerni i da nemamo amneziju, pa se prisetimo činjenica iz ne tako davne prošlosti.

A činjenice govore da je Jelena Karleuša dugi niz godina bila miljenica Junajted Grupe i gazde Šolaka!

Naime, Karleuša je čitavih šest godina poslovno sarađivala sa Junajted Grupom, preko učešća u stalnom žiriju emisije Zvezde Granda, na TV Grand u vlasništvu te grupacije, za šta je Šolak bogato plaćao. Koliko bogato, to je naravno poslovna tajna, govorili su tada Šolakovi saradnici.

Karleušino učešće u Zvezdama Granda je prestalo 2021. i to na njen zahtev, što veliki gazda, poznat kao veliko zlopamtilo, pogotovo kad mu se udari na sujetu, nikako nije mogao da joj oprosti.

Sve to vreme, za informativne medije u vlasništvu Junajted Grupe, uključujući N1, Jelena Karleuša nije bila sporna ličnost. Naprotiv, pomagali su joj da se promoviše kao borac za ljudska prava, borac za LGBT prava, “kuma Prajda”, kao pevačica sa izraženom društvenom i političkom svešću.

Redovno su i prenosili njene izjave na razne društveno-političke teme.
Medijima Junajted Grupe je Karleuša postala problem i predmet skandala tek kada je odlučila da otkači Šolaka, a pogotovo nakon što je u javnosti počela da daje izjave koje nisu u skladu sa njegovim političkim agendama, da bi sve kulminiralo nakon što se povezala sa konkurentskim Telekomom.

Dragan Šolak je prosto ljubomoran na Telekom zbog Jelene Karleuše i to bi bilo sasvim ljudski, pa možda i simpatično, kada bi u svojim napadima besa mogao bar malo da se kontroliše, da bar ponekada “bude Džek”, umesto što na svaki poraz reaguje kuknjavom, pljuvanjem, tablodnim kampanjama protiv konkurencije, koja ga, istini za volju, na svakom koraku prosto urniše!

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading