Bakić obilazi radove
Foto: Alo/Foto: Grad Subotica

Gradonačelnik Bakić je, tom prilikom, izjavio da će u subotu, 16. decembra biti pušten drumski saobraćaj ispod tog podvožnjaka, jednog od sedam objekata koji se na teritoriji ovog grada rade u okviru rekonstrukcije i modernizacije pruge Beograd – Budimpešta, deonica Novi Sad – Subotica – granica sa Mađarskom (Kelebija).

Izražavajući zahvalnost građanima Subotice na strpljenju i razumevanju, kao i izvođaču „Karin komercu“ na danonoćnom radu i kvalitetno obavljenom poslu, gradonačelnik Bakić je rekao da je prezadovoljan urađenim na rekonstrukciji ovog objekta.

„Ovaj podvožnjak je izuzetno značajan za Grad Suboticu i odvijanje saobraćaja, jer je ulica Maksima Gorkog veoma frekventna i, kao što znate, saobraćajna je ’žila kucavica’ našeg grada. Ova lokacija je i najbitnija tačka na rekonstrukciji i modernizaciji pruge na deonici Novi Sad – Subotica. Brza pruga prolazi kroz samo gradsko jezgro, zato su radovi komplikovani, zbog toga dolazi i do određenih pomeranja. Ali ono što sa sigurnošću možemo da kažemo jeste da će u subotu, 16. decembra, biti pušten drumski saobraćaj u ulici Maksima Gorkog, a do narednog petka, 22. decembra biće završene i pešačko-biciklističke staze“, naglasio je Bakić.

On je istakao da će nagomilavanje atmosferskih otpadnih voda ispod podvožnjaka u ulici Maksima Gorgog zbog obilnih padavina konačno biti prošlost, i da će nakon rekonstrukcije podvožnjaka u Lošinjskoj ulici i Majšanskog mosta, saobraćaj u ovom gradu biti normalizovan.

„Ovo je za mene, kao gradonačelnik Subotice, bio veliki teret i jedva sam čekao da se rekonstruiše podvožnjak u Maksima Gorkog. Zahvaljujem se i Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture, posebno pomoćnici ministra za železnički saobraćaj Aniti Dimoski koja je 24 sata na raspolaganju Gradu Subotici. Sve usaglašavamo i otklanjamo nedostatke. Otklonićemo i problem koji se odnosi na podvožnjak u Bajnatskoj ulici, gde je došlo do sleganja tla. Tamo se nalazi i crpna stanica i sve je pripremljeno da se ubrzo i to reši”, zaključio je gradonačelnik Stevan Bakić.

Anita Dimoski je kazala kako je podvožnjak u Maksima Gorkog jedan od najzahtevnijih objekata kada je reč o izgradnji brze železničke pruge na teritoriji grada Subotice.

„Nekadašnji, stari podvožnjak je na sebi imao pet železnićkih koloseka, dok će novi imati 11 koloseka. Ovaj podvožnjak spaja teretnu sa putničkom stanicom i omogućiće neometano odvijanje veoma zahtevnog železničkog saobraćaja. Završili smo četiri od sedam objekata, tako da ćemo, nakon puštanja drumskog saobraćaja ispod ovog podvožnjaka, nastaviti sa rekonstrukcijom još tri objekta koji će, kada se i oni završe, mnogo značiti za Suboticu kada je reč i o drumskom, i o železničkom saobraćaju“, rekla je Dimoski.

Navela je kako su ispod novog podvožnjaka predviđene dve crpne stanice, retenzije, da je to u funkciji i da nakon obilnih padavina više neće biti problema sa odvodom vode, odnosno atmosferske kanalizacije, na području ove lokacije.

„Puštanjem drumskog saobraćaja na ovoj lokaciji, izvođaču radova se omogućava da počne sa radovima na Majšanskom mostu. Pripreme za tu rekonstrukciju su već izvršene, a u Subotici nam je, na dobrobit svih njenih građana, ostalo još da uradimo podvožnjak u Lošinjskoj ulici i nadvožnjak nad somborskom prugom, kod Kosovske ulice. Rokovi su za godinu dana skraćeni. Sve moramo da završimo do kraja naredne godine, potom da krenemo sa testiranjem pruge i ako sve bude u redu u martu 2025. godine u Suboticu će stići brzi voz iz Beograda“, istakla je Anita Dimoski, i dodala de je jedan od izazova na izgradnji ovog podvožnjaka bilo i postavljanje toplovoda u zadatim vremenskim rokovima.

BONUS VIDEO

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Tagovi

Komentari (0)

Loading