metro
Foto: Alo/Alo

Baš kao što metro funkcioniše u Parizu, Njujorku i Londonu: tačno u minut stiže, u delić sekunde znate kada ste na odredištu koje vam treba, a ne mislite o gužvama, radovima, parkiranju... Minut, dva i stižete od stanice do stanice. Ako ste pomisli da je to nemoguće u Beogradu, pogrešili ste, jer tako će izgledati saobraćaj i putovanje kroz prestonicu kada bude završen metro.

metro

Alo

 


Prva trasa biće dugačka 21 kilometar i imaće 21 stanicu, dok će 24 stanice biti na drugoj liniji čija će dužina biti 24 kilometra. Kompanija "Power China" koja radi na Makiškom polju tvrdi da radovi idu šest meseci pre roka.

 

 

Važnu ulogu imaće i francuska kompanija RATP. Reč je o jednoj od najvećih svetskih kompanija u oblasti upravljanja javnim transportnim sistemima.

metro

Alo

 


Nema sumnje da će Beogradski metro biti jedan od najmodernijih u svetu. Kada je reč o uređenju stanca, i to će biti svetski! Spoj tradicionalnog i modernog, stanice će biti poput muzejskih prostora.

Istini za volju, biće lepše od fransukog metroa. Dodatni plus je to što će Beogradski metro biti uvezan sa BG vozom s četiri linije koje su u planu, a Lazarevac, Mladenovac i Obrenovac biće još bolje povezani sa Beogradom.

metro

Alo

 


Ono što je decenijama bio san, postaje stvarnost! O metrou se decenijama samo pričalo, pa je arhitekta Nikola Dobrović je 1958. predlagao prvu trasu metroa koja je trebao da ide od Kalemgdana, preko Slavije do Čubure.

Ideja je pala u zaborav sve do Zorana Đinđića koji je 1997. postao gradonačelnik. Obećavao ga je i Dragan Đilas 2008, ali to su bile prazne priče. Sve do 2018. kada je predsednik države Aleksandar Vučić najavio izgradnju i prionulo se na posao. Projktovana je trasa i radovi uveliko traju jer tako rade pobednici!

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading