proizvodnja
Foto: Shutterstock/Foto: Shutterstock

Mediji u vlasništvu Dragana Šolaka mesecima vode kampanju protiv rudarenja litijuma, mesecima tvrde kako električni automobili nisu budućnost, mesecima podižu tenzije u Srbiji i prenose izjave i govore raznih kvazieksperata.

Ali zašto oni to već mescima rade? Kampanja se vodi isključivo zato što, kako deluje, Šolaku odgovara slaba Srbija i slaba vlast koja bi mu takvu Srbiju dala na dlanu.

Međutim, narod to već odavno zna, ali oni što potpuno iznenađuje jeste što nakon prljave kampanje koja mesecima traje, mediji u vlasništvu Dragana Šolaka nonšalantno objave vest kojom demantuju svoju srmanu i prljavu kampanju. Objave vest da je značajno povećan broj električnih automobila u EU, elekrtična vozila kojima je litijum neophodan.

"Značajno je povećan broj električnih automobila u EU" preneo je Danas.

Jasno je Šolakovim medijima da su električni automobili ne samo da su budućnost, oni su sadašnjost i budućnost čovečanstva, ali po svemu sudeći ovo naprasno priznanje neće ih ometi da nastave svoju kampanju koju vode mesecima unazad.

Jasno je i da je narod odavno zna šta radi opozicija koja se navodono bori protiv iskopavanja litijuma, i šta je njighov jedini cilj. Cilj koji je jasno istakao premijer Srbije Miloš Vučević: "Nijhov krajnji cilj je smena Vučića.

BONUS VIDEO

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading