Vladimir Lučić
Foto: Tanjug/TANJUG/ SAVA RADOVANOVIĆ

"Prema starom dobrom običaju Junajted Grupa želi da poruči Telekomu da ono što je za nju dobar biznis model - da u vlasništvu ima više digitalnih portala (N1, NovaS, Danas), za Telekom Srbija je to zabranjeno", rekao je on za Tanjug.

Lučić ističe da je "frustracija još veća jer i pored desetina miliona evra uloženih u portale, Junajted Grupa nije ni približno cilju da budu najčitaniji u Srbiji".

"Telekom Srbija se sa druge strane odlučio na strategiju da bude partner medijima i portalima koji već imaju višegodišnju odličnu praksu u Srbiju. Mi nismo nikada krili ambiciju da budemo glavni proizvođač regionalnog sadržaja koji prodajemo i u regionu i u dijaspori", rekao je on.

Generalni direktor Telekoma Srbije je naglasio da je važno napomenuti i da nikada Telekom nije, niti će te kanale komunikacije koristiti za napade na biznis konkurenciju jer mi svoju strategiju sprovodi isključivo na tržišnom terenu.

"Kao najbolji dokaz da radimo pravu stvar, jeste nagli i ubedljiv rast našeg broja korisnika u Srbiji i širom regiona i sveta", zaključio je Lučić.

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading