KLIJENTI BANKE U SRBIJI NA METI HAKERA: Poslato važno upozorenje, objašnjeno šta nikako ne sme da se radi
Shutterstock

Klijenti su dobili sms poruku u kojoj se navodi da je u toku prevara. 

"Poštovani, u toku je prevarna kampanja slanja imejl poruka, prividno u ime Raiffeisen banke. Molimo Vas da nikada ne delite nijedan lični podatak ili lozinku", piše u obaveštenju. 

Upozorenje je takođe poslato i na aplikacije i objavljeno je i na sajtu banke. 

"Poštovani klijenti, u toku je zlonamerna fišing kampanja slanja imejl poruka, prividno u ime Raiffeisen banke. U imejl poruci se navodi da je Vaš nalog blokiran i zahteva da ažurirate podatke o računu. Molimo Vas da ne ostavljate nikakve podatke koji uključuju SMS aktivacione kodove, brojeve kartica, podatke o platnim karticama, jednokratne lozinke.

Nijedan lični podatak u vezi sa karticom ili računom nipošto nemojte davati. Skrećemo pažnju na to da takva poruka ne dolazi od Raiffeisen banke i da od Vas nikada nećemo tražiti da na taj način ažurirate podatke", objašnjeno je. 

Takođe se navodi da fišing kampanje imaju za cilj da klijente preusmere na zlonamerne stranice na internetu, gde se pozivaju da unesu svoje podatke za e-banking.

"Prevarne poruke oponašaju zvanično obraćanje, ali je lako uočljivo da poruke ne dolaze sa imejl adrese, odnosno domena banke. Zvanične poruke od banke stižu isključivo sa domena @raiffeisenbank.rs. Takođe, svi linkovi u porukama koje dobijate od banke vode izričito na domen raiffeisenbank.rs ili Vam sugerišu komunikaciju preko nekog od naših zvaničnih kanala", objavljeno je. 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading