Goran Vesić
Foto: Alo/Tanjug

"Istraga će utvrditi ko je odgovoran u lancu, ko je donosio odluke i stavljao svoje pečate i potpise, ko je imao obavezu da kontroliše radove", rekao je Vesić u razgovoru za RTS.

Kako navodi, odgovornost će utvrditi Više javno tužilaštvo uz podršku Ministarstva.

"Nadstrešnica je verovatno u međuvremenu održavana, ali je neko procenio da je ne treba rekonstruisati onda kada se rekonstruisala cela stanica. Projekti su rađeni od 2019. godine, a idejno rešenje je pušteno u maju 2020. godine", rekao je Vesić.

Prema njegovim rečima, idejni projekat je usvojen u avgustu iste godine. 

"Sama građevinska dozvola je izdata u oktobru 2021. godine. U tom procesu postoje oni koji procenjuju samu statiku i oni daju predloge koji prolaze stručnu reviziju. Neko je na osnovu toga doneo odluku da ta nadstrešnica u konstruktivnom smislu ne bude predmet rekonstrukcije", naveo je ministar.

Ističe da će odgovorni snositi krivičnu, ali i političku odgovornost.

"Kada je stanica puštena u funkciju, ona je predata Infrastrukturi železnice Srbije na dalje upravljanje. Uvek postoji neko preduzeće koje preuzima nekakve objekte na upravljanje", rekao je on.

Vesić je nagalasio da će resorno ministarstvo zahtevati vanrednu kontrolu svih železničkih stanica u zemlji.

Zbog urušavanja nadstrešnice na Železničkoj stanici u Novom Sadu u petak je poginulo 14 osoba, a teško povređeno još tri.

U Srbiji je proglašen dan žalosti.

BONUS VIDEO

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Tagovi

Komentari (0)

Loading