Opozicija
Foto: Alo/Printscreen

 

"To je jako intrigantno pitanje i vrlo teško pitanje. Naravno prošlo je već skoro 50 godina od kako je sagrađena ova železnička stanica. Ona je dizajnerski u ono vreme bila vrlo napredno rešenje. Međutim, pokazalo se da tako napredno rešenje možda i nije trajno rešenje. A o čemu se tu radi? Ta nadstrešnica je u stvari obešena konstrukcija. Obešena je o čelične sajle, i te sajle je praktično nose", rekao je arhitekta.

"Šta je za to zapravo specifično? Specifično je što su te čelične sajle u stvari ankerovane za krovnu konstrukciju, nisu anekrovane za zidnu. Fasada tog objekta je urađena od stakla, kao staklena zavesa. Krov koji je tanak je naboran da bi dobio čvrstoću. Nije bio adekvatno pripremljen. Nadstrešnica nije laka, ona je teška, ona je od betonskih greda a betonske grede imaju specifičnu težinu i u tom slučaju posle protoka vremena moglo je da dođe do zamora materijala i do ovakve tragedije. Ovde je konstruktivni sistem osetljiv, to je sistem koji na nesreću nije trajan, jeste funckionalan ali nije trajan", dodao je.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading