Čanak birače privlači bujnim oblinama!
![Nenad Čanak i Marko Đurišić](/data/images/2020-06-10/274263_canak-youtube-5-1000x0_f.jpg?v=1591803908)
![Nenad Čanak i Marko Đurišić](/data/images/2020-06-10/274263_canak-youtube-5-1000x0_orig.jpg)
Printskrin
I dok mnogi zbijaju šale na račun ovog spota te tvrde da Čanak hoće seksepilom da dođe do glasova, Tatjana Macura iz UDS-a poručuje da je video pun pogodak.
Naime, Đurišić i Čanak u spotu biračima upućuju poruke dok ih po kiši i dodatno polivaju vodom. Na kraju nabrajanja Đurišić kaže: „Dobra vest - mi smo uvek tu”, a Čanak nastavlja „i u dobru i u zlu”, nakon čega mu se omakla i psovka i u tom momentu se video prekida.
Sve ovo bilo je dovoljno da društvene mreže eksplodiraju.
- Čanak u ovom spotu igra na seksepil, sad kad ga vide u mokroj košulji prilepljenoj uz telo pa navale da glasaju i bojkotašice - bila je jedna od poruka na društvenoj mreži Tviter.
- Ako krenu bedževi „Čanku, ženi me“, ima i ja da ih nosim - glasila je još jedna poruka, od nekoliko desetina šaljivih komentara na račun ovog spota.
![Predrag Azdejković](/data/images/2018-11-02/154042_predrag-nenad-vujanovic-1000x0_orig.jpg)
Nenad Vujanović/Alo!
Duhovit komentar na račun ovog spota imao je i gej aktivista Predrag Azdejković.
- Ako uzmemo u obzir Čankove prethodne izborne rezultate, mislim da on već duže vreme igra na kartu seksepila. Svakako podržavam da muškarci još više učestvuju u ovakvim „mokra majica“ takmičenjima - poručio je on za „Alo!”.
![Tatjana Macura](/data/images/2020-02-02/245437_tatjana-macura-310120alo-foto-dejan-briza-13-1000x0_orig.jpg)
Alo / Dejan Briza
Tatjana Macura, jedna od liderki UDS-a, nije propustila priliku da se i ona malo našali na račun svojih kolega.
- Nakon mokre majice nosioca naše liste i šarmantnog vojvođanskog glasa koji poručuje da birači izaberu Ujedinjenu demokratsku Srbiju i Vojvođanski front, nisam stigla ni da se fokusiram na druge aktere. A da ne govorim o tome koliko poslanik Đurišić podseća na novinara Klarka Kenta pre nego što postane Supermen. Šalu na stranu, po meni je ovaj spot pun pogodak i gađa suštinu ove kampanje i vremena u kojem živimo - kazala je ona za „Alo!”.