Saobraćaj Drumski transport Kamioni Auto-put autoput
Shutterstock
Saobraćaj Drumski transport Kamioni Auto-put autoput

Shutterstock

Ilustracija: Shutterstock

Rok za dovršetak radova bio je 30 meseci, odnosno decembar 2013.

Nedovršeno je ostalo, kako kažu u HAC-u, još 0,3 posto radova.

Most je izgrađen 99,7 odsto još pre gotovo dve godine, kad je nastao spor između izvođača radova i HAC-a zbog troškova gradnje.

Kako kažu u HAC-u, izvođači radova zahtevali su da im plate još 202,1 milion kuna.

Pri tome su, navode, uslovljavali potpisivanje sporazuma o tim njihovim zahtevima kako bi nastavili s radovima. Međutim, Veće za rešavanje sporova, koje je bilo definisano u ugovoru o gradnji, a koje čine nezavisni stručnjaci, priznalo je 107,9 miliona kuna tih troškova, piše Večernji list.

Pročitajte još:

HAC je pak na osnovi toga priznao 94,1 milion kuna. U međuvremenu je deo kompanija izvođača upao u probleme i to je celu situaciju dodatno zakomplikovalo.

Rezultat svega je da radovi od tri miliona kuna ne dovrše, most vredan milijardu kuna koji ne može da dobije upotrebnu dozvolu.

Međutim i kad dobije tu dozvolu, most Drava ipak još neko vreme neće biti otvoren za saobraćaj jer ni s jedne njegove strane još nije izgrađen auto-put.