EKSPERT O MAKEDONSKOM AUTOBUSU KOJI SE ZAPALIO Čude ga dve stvari vezane za nesreću, posebno skrenuo pažnju na ulogu policije

On je objasnio da je reč o nizu krivina sa spustovima i usponima, to nije autoput, to je sporedan put - maksimalna brzina je 120 km/h.
- Na ovim strmim padinama motorna kočnica automobila je zategnuta, to je odgovornost vozača. Ovde ne vidimo zaustavni put. Niske zaštitne ograde ne bi trebalo da postoje na tako rizičnim deonicama puta - rekao je on za Bulgaria ON AIR.
- Dužnost je vlasnika puta, u zavisnosti od uslova na putu i putanje samog puta, da postavi dodatne restriktivne znakove za smanjenje brzine. U slučaju slabe kiše stvara se blatnjav kolovoz i gume ne mogu imati dobro prianjanje na podlozi. U slučaju nedosledne brzine i nespretnosti sa radom kočionog sistema, vozilom se ne može upravljati - objasnio je ekspert.

EPA
Pogledaj galeriju

EPA
Pogledaj galeriju

EPA
Pogledaj galeriju

EPA
Pogledaj galeriju

EPA
Pogledaj galeriju

EPA
Pogledaj galeriju

EPA
Pogledaj galeriju

EPA
Pogledaj galeriju
Ivanov je istakao da je došlo do udarca u zaštitnu ogradu desno od autobusa i skoro frontalnog udara na raskrsnici. Prema njegovim rečima, iznenađujuće je da od 02 do 8 sati nemamo sliku situacije. Iznenađujuće je bilo i to što nije bilo svedoka nesreće.
- To su put, autous, vozač – jedna od ove tri stvari ili sve dovele su do ove tragedije. U autobusu bi trebalo da budu dva vozača. Da li je vreme odmora ispoštovano? U Bugarsku ulazi u 22 časa i putuje dugim putem, zaustavljajući se oko 1 sat da se odmori. I ljudi su pali, što znači da nisu svi spavali u ovom periodu - rekao je gost u studiju.
On je objasnio da je zaštitna ograda nova, da je uspela da zaustavi autobus i da je uradila svoj posao.
Umesto da se policija krije u žbunju, noću može da bude na takvim mestima gde postoji potencijalna opasnost, insistira Jonko Ivanov.
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)