EKSPERT O MAKEDONSKOM AUTOBUSU KOJI SE ZAPALIO Čude ga dve stvari vezane za nesreću, posebno skrenuo pažnju na ulogu policije
Foto: Printscreen Bulgaria ON AIR

On je objasnio da je reč o nizu krivina sa spustovima i usponima, to nije autoput, to je sporedan put - maksimalna brzina je 120 km/h.

- Na ovim strmim padinama motorna kočnica automobila je zategnuta, to je odgovornost vozača. Ovde ne vidimo zaustavni put. Niske zaštitne ograde ne bi trebalo da postoje na tako rizičnim deonicama puta - rekao je on za Bulgaria ON AIR.

- Dužnost je vlasnika puta, u zavisnosti od uslova na putu i ​​putanje samog puta, da postavi dodatne restriktivne znakove za smanjenje brzine. U slučaju slabe kiše stvara se blatnjav kolovoz i gume ne mogu imati dobro prianjanje na podlozi. U slučaju nedosledne brzine i nespretnosti sa radom kočionog sistema, vozilom se ne može upravljati - objasnio je ekspert.

 

Ivanov je istakao da je došlo do udarca u zaštitnu ogradu desno od autobusa i skoro frontalnog udara na raskrsnici. Prema njegovim rečima, iznenađujuće je da od 02 do 8 sati nemamo sliku situacije. Iznenađujuće je bilo i to što nije bilo svedoka nesreće.

- To su put, autous, vozač – jedna od ove tri stvari ili sve dovele su do ove tragedije. U autobusu bi trebalo da budu dva vozača. Da li je vreme odmora ispoštovano? U Bugarsku ulazi u 22 časa i putuje dugim putem, zaustavljajući se oko 1 sat da se odmori. I ljudi su pali, što znači da nisu svi spavali u ovom periodu - rekao je gost u studiju.

On je objasnio da je zaštitna ograda nova, da je uspela da zaustavi autobus i da je uradila svoj posao.

Umesto da se policija krije u žbunju, noću može da bude na takvim mestima gde postoji potencijalna opasnost, insistira Jonko Ivanov.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading