KOJU ULOGU IMA ONLAJN TRGOVINA NA KONKURENTNOST? Austrijska agencija istražuje cene namirnica
Foto: Shutterstock

Agencija ima za cilj da utvrdi gde su u lancu određivanja cene poskupljenja izmakla kontroli.

Takođe se istražuje kako se stvorila koncentracija unutar različitih kategorija proizvoda i kad je reč o udelu sopstvenih brendova.

Kako je navedeno u saopštenju, BWB želi da utvrdi i kako su se faktori konkurentosti proteklih godina u prehrambenom sektoru promenili.

Donald Tramp se vraća 31. oktobra! - Alo.rs


Dalje je cilj da se utvrdi koju ulogu ima i onlajn trgovina na konkurentnost u ovoj privrednoj grani.

- Tržišta, koja se tiču dnevnih potreba kao što su namirnice ili grejanje, nalaze se u fokusu BWB - istakla je vršilac dužnosti direktora agencije Natali Harsdorf-Borš.

Poslednje istraživanje prehrambenog sektora sprovedeno je 2007.godine.

Pratite najnovije VESTI SA FRONTA

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading