KOJU ULOGU IMA ONLAJN TRGOVINA NA KONKURENTNOST? Austrijska agencija istražuje cene namirnica
Agencija ima za cilj da utvrdi gde su u lancu određivanja cene poskupljenja izmakla kontroli.
Takođe se istražuje kako se stvorila koncentracija unutar različitih kategorija proizvoda i kad je reč o udelu sopstvenih brendova.
Kako je navedeno u saopštenju, BWB želi da utvrdi i kako su se faktori konkurentosti proteklih godina u prehrambenom sektoru promenili.
Donald Tramp se vraća 31. oktobra! - Alo.rs
Dalje je cilj da se utvrdi koju ulogu ima i onlajn trgovina na konkurentnost u ovoj privrednoj grani.
- Tržišta, koja se tiču dnevnih potreba kao što su namirnice ili grejanje, nalaze se u fokusu BWB - istakla je vršilac dužnosti direktora agencije Natali Harsdorf-Borš.
Poslednje istraživanje prehrambenog sektora sprovedeno je 2007.godine.
Pratite najnovije VESTI SA FRONTA
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)