avion
Foto: Alo/Shutterstock

Stručnjaci misle da znaju tačnu lokaciju na kojoj se srušio osuđeni let MH370 zahvaljujući najsavremenijoj novoj tehnologiji.

Avion Boing 777 koji je upravljao Malaisian Airlines nestao je 8. marta 2014. u blizini ostrva Puket u Malačkom moreuzu.

Avion je izgubio kontakt u roku od 39 minuta nakon poletanja sa aerodroma u Kuala Lumpuru na putu za Peking.

U njemu je bilo 239 putnika i strahuje se da je krenuo u pogrešnom pravcu, prema Australiji.

Novi izveštaj od 229 stranica sada potencijalno sadrži tragove koji bi mogli pomoći da se konačno pronađe lokacija aviona.

Te informacije mogu ukazivati na to da bi olupina mogla biti 1560 km zapadno od Perta.

Ova zapanjujuća tvrdnja je postignuta putem navodno „revolucionarne“ radio-amaterske tehnologije pod nazivom Veak Signal Propagation Reporter, ili VSPR.

VSPR su koristili istraživači Richard Godfrei, dr Hannes Coetzee i profesor Simon Maskell, objavio je Daili Mail.

Koristili su ga za praćenje putanje leta aviona šest sati nakon jednog od poslednjih radio kontakata koje je uspostavio.

Istraživači su izjavili: „Ova tehnologija je razvijena u protekle tri godine i rezultati predstavljaju nove kredibilne dokaze.

„To je u skladu sa analizama Boeinga... i analizama drifta sa Univerziteta Zapadne Australije o ostacima pronađenim oko Indijskog okeana.

Radio tehnologija omogućava da se podaci, uključujući vremensku oznaku, lokaciju i pomeranje, čuvaju u bazi podataka svaka dva minuta.

Bili su u mogućnosti da ga snime svaki put kada je proleteo kroz VSPR vezu, nešto što su uspeli da urade 25 puta.

Rezultat koji su dobili potvrđuju i drugi podaci - uključujući i Boeing.

Istraživači su rekli: „Zajedno sa [podacima], može se uporediti sveobuhvatna slika poslednjih sati leta MH370.

„Let MH370 je preusmeren u Indijski okean gde se srušio usled iscrpljivanja goriva... u nekom trenutku posle poslednjeg signala posle ponoći.

„U vreme pisanja ovog teksta, MH370 još uvek nije pronađen uprkos opsežnim površinskim i podvodnim pretragama.

„Oko 10 miliona komercijalnih putnika leti svakog dana, a bezbednost avio-industrije se oslanja na pronalaženje uzroka svake nesreće.

Nova konačna lokacija aviona duboka je 4000 metara, a spasioci su pretražili manje od polovine predloženog mesta pada.

BONUS VIDEO

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading