Nemacka
Foto: Shutterstock/FOTO Shutterstock

Život bez frižidera ne bi moglo da zamisli 49 odsto ispitanih, što je čak pet procenata više od onih koji ne bi mogli da žive bez pametnog telefona.

Automobili su u anketi dobili svega 31 odsto glasova, što znači da bi Nemci u životu lakše izašli na kraj bez kola, nego bez dezodoransa.

Dezodorans je u anketi dobio 36 procenata glasova. Na petom mestu su patike sa 30 odsto, a sledi digitalna muzika.

Društvene mreže za život smatra neophodnim samo 23 odsto građana, ali zato 17 procenata ne zna kako bi živeli bez tipično nemačkog proizvoda, piva.

U anketi Statiste o navikama i preferencijama potrošača, učestvovalo je 1.200 Nemaca uzrasta od 18 do 64 godine.

BONUS VIDEO

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Tagovi

Komentari (0)

Loading