avion
Foto: Shutterstock

Ako mislite da je loše da vas zovu „Slavica“, zamislite da vas zovu „Filip“.

Stjuardesa je na društvenim mrežama podelila kodnu reč koja bi mogla da ukaže na to da je putnik na listi neprijatnih letača.

„Ako ste označeni kao Filip, onda ste uradili nešto pogrešno i verovatno biste trebali očekivati da ćete dobiti lošu uslugu do kraja leta“, rekao je neidentifikovani član posade za Sun.

„To ime potiče od izraza PILP - Putnik koga bih voleo da udarim (passenger I'd like to punch) - ali se vremenom promenio da bi postao malo suptilniji“, objasnila je stjuardesa.

Dakle, ako letite i čujete za Filipa, najbolje je da se ponašate najbolje što znate i umete.

avion

 

 

Velika nevolja za stjuardese je kada neko neprestano zvoni na dugme i zahteva od njih trenutnu pažnju za manje zahteve kao što su piće. Dok svaki putnik ima pravo da pozvoni, trebalo da zvoni brzo i više puta za redom samo u hitnim slučajevima.

Članovi posade takođe ne cene kada ih putnici snimaju dok pokušavaju da rade svoj posao primenjujući pravila kako bi svi bili bezbedni.

Mnoge avio-kompanije, kao što su Junajted, Amerikan, Delta i Sautvest, primenile su politiku koja zabranjuje letačima da fotografišu ili snimaju zaposlene u avio kompanijama bez njihovog pristanka, izvestio je CBS Njuz.

A beba koja plače često ne uznemirava zaposlene u avio-kompaniji - ali ih može iznervirati putnik koji kuka zbog buke.

BONUS VIDEO

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Tagovi

Komentari (0)

Loading