SKANDAL U HURGADI! Osoblje hotela nije pralo ruke, žena se zarazila opakom bolešću, jedba je preživela
Naime, nakon što su ona i njen verenik Tomas Vin (31) proveli nedelju dana u odmaralištu sa četiri zvezdice, par je počeo da se oseća loše.
Olivija i Tomas su se vratili kući sa putovanja EasiJet vrednog 1.600 evra, a Olivija je tvrdila da je njen partner Tomas povračao šest puta, dok je 48 sati po povratku kući i onda imala mučninu i dijareju.
Pošto nije mogla da zadrži hranu ili vodu tri dana, Olivija je hospitalizovana zbog dehidracije.
"Samo sam povraćala. Imala sam strašne bolove u stomaku", rekla je Olivija za The Sun i posle tri dana neprekidnog povraćanja otišla u bolnicu princeze od Velsa u Grimsbiju gde su testovi pokazali da joj je funkcija jetre ugrožena i da joj je potrebna hitna pomoć.
Zarazili su se u hotelu koji je na jednoj od omiljenih destinacija Srba
Lekari su Oliviji rekli da je velika verovatnoća da je zaražena hepatitisom A – infekcijom jetre koja se širi izmetom zaražene osobe.
- Bili su 99,9 odsto sigurni da sam to dobila u hotelu - priseća se ona, a odbila je da navede ime hotela u kome se zarazila, ali nije propustila da opiše lošu higijenu hotela zbog koje se razbolela.
- Higijena hrane u hotelu je bila užasna. Svuda je bilo ptica, hrana je ostavljena dugo, dugo, a oni su samo stavljali novu hranu na hranu koja je satima sedela napolju - rekla je ona, dodajući da radnici hotela ne peru ruke.
Doktori su bili toliko zabrinuti da su upozorili Oliviju da će, ukoliko se njeno stanje ne popravi, morati na transplantaciju jetre. Na sreću, Olivija se oporavila, ali i dalje pati od posledica oštećenja jetre i brine da će joj u budućnosti ipak biti potrebna transplantacija.
- Ovo je trebalo da bude praznik koji nam je zaista potreban i pretvorio se u apsolutnu noćnu moru. Bio je to naš prvi odmor od pandemije korona virusa - zaista nam je trebao i pretvorio se u pakao.
Upućena sam kod specijaliste za jetru i moram da idem na redovne preglede da proverim kako mi je jetra, a čula sam od drugih ljudi da jetra može ponovo da otkaže, tako da će mi možda ipak trebati transplantacija ako stvari ponovo krenu nizbrdo“, rekla je ona.
Agencija joj se nije odmah javila
Ona se u oktobru požalila agenciji EasyJet na hospitalizaciju, ali tvrdi da je nisu čuli.
- Ovo je prvi put da sam koristila usluge agencije i svo poverenje koje sam imala u njih je potpuno uništeno. Nije bilo humanosti, a osećala sam se jako ljuto i kao da im nije bitno - priznala je ona.
Ipak, čini se da je priča o ovom paru koji je doživeo neprijatno iskustvo tokom odmora konačno stigla do njih, jer se sada oglasio i EasyJet.
- Zaista nam je žao zbog lošeg korisničkog iskustva i pokušavamo da rešimo njihove žalbe sada kada su nam skrenute pažnju. Naš prioritet je da podržimo naše klijente kroz njihovo iskustvo, od procesa rezervacije do povratka kući i ne želimo ništa više nego da im pružim odličan odmor - rekao je portparol EasyJeta.
(SUN)
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)