Milica Pavlović
Foto: Privatna arhiva/Foto: Senorita Music

Jedna od najvećih muzičkih zvezdi u našem regionu, Milica Pavlović, prethodnog vikenda je održala svoj prvi solistički koncert u „Štark Areni“ i opravdala sva očekivanja publike budući da im je priredila spektakl koji se zaista retko viđa na nešim prostorima.

Publiku je posebno zanimalo kakve kostime, nakit i cipele je Pavlovićeva odabrala za svoj prvi solistički koncert, a mi saznajemo da je popularna brineta na svoj izgled te noći potrošila pravo bogatstvo i da nije imala mere kada su stajlinzi u pitanju.

Kako je koncert bio podeljen u pet celina, Milica je te noći promenila i pet stajlinga, a uz svaku kombinaciju je imala i papreno skup nakit i cipele. No, da krenemo redom.

Svi kostimi su „custom made“, odnosno kreirani su i izrađeni specijalno za Milicu i delo su srpskog dizajnera Stefana Golubovića. Milica je za svaki slučaj imala izrađeno oko deset scenskih kostima i produkcija njenih stajlinga je koštala oko 30.000 evra. Ako se uzme u obzir da na sceni imala i 16 igračica i igrača, te da su i oni za svaku sekciju koncerta imali specijalne kostime, lako je zaključiti da je samo za garderobu potrošila oko 50.000 evra. 

Mimo toga, Pavlovićeva je neverovatnu sumu dala i za nakit, a za ovu priliku je odabrala uglavnom luksuzne komade brenda „Tiffany“, a očigledno su joj se dopali i prsteni marke „Bvlgari“, za kojima su lude i svetske zvezde poput Hejli Biber, Kajli Džener, Dženifer Lopez i brojne druge.

Iz kolekcije „Bvlgari“ Milica je odabrala prsten kojim je upotpunila drugu kombinaciju a čija cena iznosi neverovatnih 15.500 funti, dok je još jedan prsten istog brenda platila 8.650 funti.

Sa druge strane, kada je u pitanju brend „Tiffany“, Milica je u okviru jednog stajlinga imala njihove minđuše koje koštaju 7.400 dolara, prsten od 6.900 dolara i ogrlicu čija cena je 5.100 dolara.

I tu se nije zaustavila. Narukvicu koju je imala na sebi, dok joj je društvo na sceni pravio Saša Matić, platila je neverovatnih 28.000 dolara, a nešto manje ju je koštala narukvica sa press konferencije čija cena iznosi 14.500 dolara.

Ako uzmete digitron i saberete ove cifre jedno je sigurno – zavrteće vam se u glavi jer nakit koji je Milica imala na sebi u „Štark Areni“ košta oko 86.000 evra.

I na kraju – cipele. Pavlovićeva je za ovu priliku odabrala brendove „Jimmy Choo“ (725 evra + 645 evra), „Gianvito Rossi“ (710 evra), „Giuseppe Zanotti“ (995 evra) i „Alexandre Vauthier“ (1835 evra) – pa ju je tako samo obuća za koncert koštala oko 4.900 evra.

Na kraju kada podvučemo crtu spektakl koji je Milica priredila u „Štark Areni“ je koštao oko pola miliona evra, dok je za stajling te noći izdvojila ludačku cifru od 140.000 evra.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (1)

Loading