Maja Berović
Foto: Promo/Foto: Ilustracija

Zejna Murkić burno je reagovala na spot Maje Berović koji je snimila u jednoj beogradskoj romskoj mahali.

Nakon što su kritike stigle i od Jelene Karleuše koja je na Instagramu napisala sa čime se Romi suočavaju, a da se zapravo sve predstavlja drugačije, sada se oglasila i Olja Bajrami, koja je objavila svoju demo-verziju numere "8 milijardi", uz tvrdnje da je to njena pesma!

Nakon toga, nastavila je da napada Maju bez ikakvog razloga, a zbog svega se oglasio i kompozitor Rale Ratković, koji je radio pesme za nju.

Udaje se Olja Bajrami

Alo

 

- Po ko zna koji put slušam ovakva lupetanja. Došli smo dotle da svako ko otpeva demo može to da okači na društvene mreže i predstavi kao svoju pesmu. To su nebuloze - izjavio je Goran.

On je istakao da te pesme nemaju nikakve veze s Oljom i da ona sada pokušava da iskoristi Maju kako bi sebi obezbedila besplatan marketing.

- Pesma nema nikakve veze sa njom i sve što sada želi jeste marketing. Ako je odbila jer nije dobra kao što tvrdi, zašto je sada objavljuje?! Ne treba tome davati marketing, a ja ću se ubuduće potruditi da se pravno zaštitim od ovakvih zloupotreba.

Maja Berović

Foto: Ilustracija

 

 

Zejna: "Ovo je degutantno i sramota!"

Zejni nije pravo što njene kolege tako olako shvataju težak život Roma u pomenutim naseljima, te se momentalno oglasila na društvenoj mreži Instagram, a nakon toga smo je pozvali i za komentar.

- Burno sam reagovala na nešto što može drugačije da bude snimljeno. Ljudi olako shvataju mahalu. Sramota ovog društva je način na koji je mahala predstavljena u tom spotu, da ljudi tamo i deca tako žive. Tuga je, nije mi kul za spot. Hladni su dani, ta deca se smrzavaju u siromašnim uslovima. Jako je to osetljiv reon i tema. Svaki spot sa mahalama je takav da je izvođač u skladu sa okruženjem. Danas je očigledno trend, popularno, ne brinu više ljudi da li će zadržati svoju autentičnost i treba da brinu o svojim kulturama i bogatstvu koja ona nosi. Ja sam to što jesam i to je na mnogo načina pozitivno ili negativno uticalo, ali romsko drustvo je na jako niskoj lestvici i sama cinjenica da ta deca i ljudi tako zive i leti i zimi je tuga i velika briga. Zato mi je nekako neukusno da i eto romska tema na koju sam uticala da se o tome misli, bude trend za spotove. U mojim spotovima na primer sam se iskljucivo bavila tom temom na zivotni i umetnicki nacin. Nikada ne bih htela da ja Rome predstavim na pogrešan nacin ili ih samo stavim u spot jer je to trend. Romi nisu pozadina za spot! - rekla je Zejna za Alo!.

BONUS VIDEO:

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading