Miloš Lazić
Promo
Miloš Lazić

Promo

Miloš Lazić, Foto: Promo

Jedan od najjačih utisaka, hvala Jelen pivu – kaže Miloš Lazić, jedan od aktera novog spota koji se ovih dana vrti na svim televizijama u udarnim terminima.

Glas Miloša Lazića, radijskog voditelja, zna cela Srbija, a odnedavno je svima poznat i njegov lik. Spot za Jelen pivo, koji je zauvek osvojio srca fanova, pozornica je na kojoj je Miloš ostvario svoj davni san.

– Iskreno, još kao klinac sam obožavao reklame! Znao sam ih sve kao pesmu. Često sam ponavljao tekstove uz oficijalni glas sa TV-a ili radija i to mi je bilo zanimljivo, kao igra. Kasnije sam počeo i da ih pišem za radio...i uvek mi je zanimljivo da se igram rečima. A konkurs za Jelen zvezdu mi je privukao pažnju zato što je već zarazna pesma mogla da se ispriča na drugačiji način – priča Miloš i otkriva da misli da je bio jedini na snimanju koji je nosio pun kofer stvari.

Nije bilo lako odabrati odevnu kombinaciju za ulogu japi direktora, pa je Miloš poneo sve kravate, košulje i džempere iz plakara. Izgledalo je, kaže, kao da se useljava u reklamu. A kada je snimljen i poslednji kadar, kada su već svi akteri bili umorni i iscrpljeni, Miloševa prva pomisao je bila: „Pa ja bih ovo radio do kraja života!“

Ovaj harizmatični voditelj kaže da je tačno mišljenje većine - da radio služi da bi u njemu radili ružni ljudi koji lepo pričaju – sve dok se ne vidi koliko su im lepe koleginice. Za sebe kaže da je običan čovek koji, kao i većina Srba – ne voli svoj posao, ali zato, kao ogromna manjina Srba – obožava svoj posao.

– Isto tako, za profesiju novinara važi da je jedna od pet najstresnijih na svetu. Iskreno, možda u nekoj grani novinarstva, jer posao u kom ti je zadatak da širiš pozitivnu energiju i puštaš najbolju domaću muziku ne može biti stresan. Tako da je osećaj kao da si na godišnjem odmoru. A kada se upali mikrofon i uđem u program na mom Naxi radiju, telom sam u studiju, ali mislima pored slušaoca. U njegovoj kancelariji, na suvozačevom mestu, pored njega na autobuskoj stanici, sa njim u šetnji – priča.

Uveren je da ne postoji bolji način za prikupljanje novih tema, fora i fazona od okupljanja sa dragim ljudima posle posla, zna, kaže, to okupljanje i da se zalije... i „završi s nekom od naših pesama“.
Čini se da je čuveni Jelenko dobio idealnu osobu za spot o kome je maštao svaki ljubitelj piva.