Soraja: Ja sam kulturna i obrazovana devojka!

Sonja Andrić | vip 2017-08-22 17:20:00 2017-08-22 17:20:00

„Kad sam se pojavila, od mene su svi očekivali jedno, a dobili su nešto drugo. A to je, za promenu, kulturna i obrazovana devojka”, priča starleta.

Zoran Lončarević

Soraji Vučelić poverena je uloga voditeljke dugo najavljivanog rijaliti šou-programa „Zadruga“, a u razgovoru za „Alo!“ najpopularnija srpska starleta otkrila je detalje najnovijeg projekta Televizije „Pink“, ali se osvrnula i na sopstvena iskustva u rijalitiju.

- Ono što smem da kažem jeste da će publika imati priliku da gleda brojna poznata lica sa već izgrađenom karijerom. Napravljen je pravi mali grad nadomak Šimanovaca, a svi koji su radili na realizaciji projekta uložili su maksimum svojih kreativnih potencijala.

Angažovani su i svetski stručnjaci, koji su učestvovali u izgradnji scenografije - započinje priču za „Alo!” nova voditeljka Televizije „Pink” i ističe da joj je, uprkos dozi pozitivne treme, iskustvo pred TV kamerama koje je stekla uz pokojnog glumca Milorada Mandića Mandu dragoceno.

- Dok sam vodila „Kolo sreće”, uvek sam imala dozu pozitivne treme. Volim rad sa ljudima, jer samo tako mogu da im pružim dobru energiju kad im se približim i samo tako mogu da me upoznaju na najbolji mogući način.

Kada ste prirodni i spontani, publika ume to da prepozna, a to je najvažnije - kaže Soraja, koja se čak dva puta oprobala u rijaliti formatu, a pre dve godine mediji su pisali da je dobila honorar od 15.000 evra za gostovanje u slovenačkom „Velikom bratu”.

Ko sve ulazi Iako se već danima piše o potencijalnim učesnicima u rijalitiju „Zadruga“, za sada je poznato da će se na luksuzno imanje nadomak Šimanovaca useliti: Zoran Marjanović, suprug tragično nastradale pevačice Jelene Marjanović, Nada Obrić, Merima Njegomir, političar Željko Simić, glumica Žiža Stojanović, Luna Đogani, starlete Anđela Veštica, Ana Korać i Mina Vrbaški, koja je javnosti postala poznata nakon skandala sa Šakom Polumentom... Veliko iznenađenje izazvalo je i ime jedne od najboljih pevačica sa ovih prostora - Tanje Jovićević, koja dosasd nikad nije učestvovala u rijaliti programima.

 Međutim, kaže da unapred smišljene taktike i strategije za opstanak u rijalitiju najčešće ne uspevaju.

- Poenta rijalitija je da budeš što prirodniji i spontaniji i mislim da oni koji ulaze u ovakve formate ne bi trebalo da slušaju tuđe savete, već da pokažu ko su zaista - ističe Soraja i objašnjava kako je uspela da privuče publiku na svoju stranu.

- Nijednog trenutka se nisam pretvarala da bih se dopala većini, a mene je prepoznala i cenila samo vredna i posebna publika.

A istakla sam se definitivno originalnošću. Kad sam se pojavila, od mene su svi očekivali jedno, a dobili su nešto drugo.

A to je, za promenu, kulturna i obrazovana devojka sa manirima, poštovanjem i mnogim drugim vrlinama - kaže ona i ističe da verbalna agresija nikada nije bila njen način komunikacije.

Ljuta borba sa hakerima

 

Popularna starleta se nedavno našla na udaru neidentifikovanih hakera, koji su preuzeli njene naloge na društvenim mrežama. Naime, hakeri su pre nekoliko dana obrisali sve fotografije sa Sorajinog Instagram profila i slali uvredljive poruke starletinim pratiocima, ali se tu nisu zaustavili. - Hakovali su mi Instagram, a sada i Fejsbuk i mejl adresu. Bolesni ljudi. Ovo nije prvi put da su mi to uradili, ali ovaj haker je baš profesionalan, jer je uspeo da provali svaku moju šifru - rekla je Vučelićeva nedavno za „Alo!“ .

- Danas rijalitiji više liče na gladijatorske arene nego na zabavni program, a ljudi su se zasitili nasilja na televiziji i verbalnih okršaja do iznemoglosti. Kada je reč o konfliktima, mislim da nikada nisam prešla granicu dobrog ukusa - ističe Soraja i kaže da veruje da „Zadrugu” publika neće pamtiti po svađama.

Veće su šanse, kaže, da novi rijaliti bude upamćen po ljubavnim vezama.

- Moje iskustvo je takvo da nisam imala veze u rijalitijima, ali mislim da se ponekad zaista dese emocije i da se ljudi prepuste osećanjima bez skrivenih namera, dok neki koriste takve stvari za marketing i ličnu promociju ne bi li što duže ostali u igri. Kada je reč o emocijama, nema pravila, ali sigurna sam da publika ume dobro da razlikuje iskrene od skrivenih namera - zaključuje na kraju Vučelićeva.

Expand player
Pogledajte više