Zadruga
Promo
Zadruga

Promo

Foto: Promo

Za skoro devet meseci emitovanja imali smo prilike da gledamo svađe, raskide, nove ljubavi, lude žurke, borbe i uživanje naših zadrugara, a zajedno sa njima i vama oborili smo sve rekorde gledanosti, što je dokaz da je "Zadruga" najgledaniji rijaliti na ovim prostorima.

Međutim, osim rezultata merenja gledanosti, o popularnosti "Zadruge" svedoče i društvene mreže, na kojima su zadrugari postali apsolutni hit. Novi Jutjub kanal Zadruge, od početka ove druge sezone, imao je milijardu i po pregleda, odgledano je četiri milijarde i 300 miliona minuta videa, ostavljeno dva miliona i 690 hiljada komentara, a videi su šerovani dva miliona puta. Trenutno stanje pretplatnika na kanalu je 653.638. Snimci na zvaničnom Jutjub kanalu Zadruge najgledaniji su u Srbiji, zatim u Bosni i Hercegovini, a ništa manje se gledaju i u Nemačkoj, Hrvatskoj i Austriji. Video klipove podjednako gledaju žene i muškarci, a prosečna starosna dob gledalaca je između 24 i 35 godina. Kada govorimo o Instagram nalogu najgledanijeg rijaliti programa kod nas, on trenutno ima 160 hiljada pratilaca, a rič mu na nedeljnom nivou dostiže i do pet miliona, dok broj impresija na nedeljnom nivou ide i do neverovatnih 100 miliona. Korisnicima Instagrama su situacije iz "Zadruge" bile inspiracija, te su mnogi snimci bili viralni.

Zadruga, Klik TV

Promo

Foto: Promo

Podsetimo, i kompanija Google je objavila rezultate godišnjeg izveštaja najpretraživanijih termina u 2018. godini, nudeći jedinstvenu perspektivu o najznačajnijim momentima i trendovima u Srbiji. Pojam "Zadruga" bio je najpretraživaniji.

Rijaliti "Zadruga" je jedan od najgledanijih formata televizije Pink, ali i svih ostalih emitera ikada. Za to su zaslužni upravo naši gledaoci kojima se zahvaljujemo na poverenju i obećavamo da ćemo i dalje davati sve od sebe da to poverenje opravdamo.