ŠOKANTNO! Konstrakti ukrali identitet za reklamu, njen lik je iskorišćen u ove svrhe!
Pobeda na festivalu Izbor pesme za Evroviziju ’22, pored odlaska u Torino na 66. Evroviziju koja će biti održana u maju ove godine, a gde će predstavljati Srbiju sa pesmom „In coropre sano“, pevačici Ani Đurić, alijas Konstrakti, donela je ogromnu popularnost, mnoštvo novih nadimaka, ali i neprijatne situacije sa kojima se na globalnom nivou susreću javne ličnosti.
Poznata privatna prestonička klinika ukrala je identitet Đurićevoj i na osnovu viralne šale, na kojoj je portret srpske evrovizijske predstavnice zamućen, a ispod umesto Konstrakta piše „katarakta“, reklamirala je operaciju senilne katarakte, naglasivši da je usluga u narednom periodu na akciji, pa da umesto 90.000 dinara košta 78.000 dinara zbog popularnosti umetnosti koja u svojim angažovanim pesmama insistira na zdravlju.
Ogromna popularnost i viralnost pesme „In corpore sano“, kao i umetničko ime Konstrakta, koje je zbog komplikovanosti dobilo nekoliko varijacija kao što su: Kontrakta, Kontakta i Komprosta, očigledno je Anu Đurić dovelo u poziciju da njen lik i delo budu izmanipulisani u marketinške svrhe, i to bez njenog znanja.
Povodom ove nimalo prijatne situacije, Konstrakta se oglasila na svom Instagram nalogu, objavila spornu reklamu i, izrevoltirana ovim postupkom poznate klinike, nedvosmisleno dala do znanja da sa ovakvim i sličnim akcijama nema nikakve veze, te da u istoj nije učestvovala, niti dozvolila da se njen lik i delo koriste u ove svrhe.
- Iako cenim duhovitost, treba da se zna da ja ne prodajem pakete za kataraktu, niti me je klinika o tome išta pitala. A da su me pitali, predložila bih da se usluga bar nekome pokloni, na primer - bila je kratka i iskrena Konstrakta.
Ana Đurić se oglasila za Alo! i potvrdila da stoji iza svega što je potvrdila na Instagramu.
-Nemam ništa protiv šala na račun pesme i nastupa, ali mi se smeta kada se to koristi u svrhu prodaje bilo čega. Kliniku neću tužiti jer nemam vremena time da se bavim - rekla je Konstrakta za Alo!.
Tri nedelje prva u trendingu
Nastup Konstrakte i Hora starih Latina sa prve polufinalne večeri „Izbora za pesmu Evrovizije ’22“ do sada je na Jutjubu pogledalo 11.839.221 korisnika ove platforme. Ovaj broj obezbedio je numeri „In corpore sano“ prvo mesto u trendingu već treću nedelju zaredom, što je stavlja rame uz rame sa najslušanijim komercijalnim pesmama.
BONUS VIDEO:
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)