NE ZOVI
Foto: Alo/ministarstvo trgovine

Svi operatori mobilne i fiksne telefonije obavezni su, kako je navedeno, da tu uslugu omoguće svojim korisnicima.

Svi koji se za ovo prijave, biće zvanično zaštićeni od nasrtljivih trgovaca, jer su oni od danas u obavezi da provere bazu "Ne zovi" korisnika. Ako ne budu poštovali želju ljudi da se oslobode uznemiravanja, biće i novčano kažnjeni! Tako da im se nikako ne isplati da ipak zovu. 

NE ZOVI

ministarstvo trgovine

 

Na sajtu Ministarstva trgovine postoji odeljak "Ne zovi", na koji treba da kliknete. Na dnu ovog teksta nalazi se dokument koji možete da skinete, odštampate i predate svom operateru. 

Takođe, ukoliko vam nešto nije jasno, u svakom trenutku možete da pozovete svog operatera i tražite detaljne podatke i tako se rešite trgovaca i njihovih poziva.  

Predviđeno je da upis ili ispis pojedinog broja u registar „Ne zovi“ može da zatraži samo korisnik telefonskog broja, dok će sam zahtev moći da se podnese preko aplikacije, elektronskim putem ili podnošenjem zahteva u poslovnim prostorijama operatora.

Građani koji žele da se upišu u registar NE ZOVI to mogu da učine u elektronskoj formi ili na prodajnom mestu operatora.

U elektronskoj formi potrošač može da se upiše u registar putem internet stranice operatora ili putem aplikacije koju operator stavlja na raspolaganje svojim korisnicima.

Oni koji žele mogu da se upišu u registar na prodajnom mestu operatora, i to tako što će operator, uz prethodno izvršenu identifikaciju podnosioca zahteva – popuniti zahtev u elektronskoj formi.

BONUS VIDEO: 

 

 

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Tagovi

Komentari (0)

Loading