"Ne govori istinu, podržao je projekat pasarele na Kalemegdanu"
"Podržao ga je", rekao je Vesić za današnji "Blic" i dodao da je u Skupštini grada Beograda, u vreme dok je Ðilas bio gradonačelnik, održana prezentacija projekta pasarele na Kalemegdanu sa skulpturom vajara Ričarda Dikona i Mrđana Bajića i da to potvrđuje vest uzeta sa sajta RTS-a od 17. aprila 2009. godine o promociji tog projekta u Skupštini grada.
Pročitajte još:
"Koliko se ja sećam, Ðilas je u to vreme bio gradonačelnik Beograda, a kako je poznat u gradu po autokratskoj vladavini u kojoj su ljudi otpuštani sms-ovima ili zato što ostave svetlo da gori u kancelariji, teško da je mogla da mu promakne ova promocija. Prema tome, Ðilas je podržao izgradnju pasarele upravo onakve kakva je danas izgrađena sa umetničkom skulpturom", rekao je Vesić.
Vesić je ocenio kao "bedan" pokušaj Ðilsa da "odgovornost" za izgradnju pasarele i prihvatanje donacije za skulpturu prebaci na svog prethodnika Nenada Bogdanovića i dodao da to govori o tome kakav je Ðilas čovek.
"Za razliku od njega koji mrzi ''svoje'', mi poštujemo kada naši protivnici nešto dobro urade. Projekat pasarele je dobar i mi smo ga kao gradska vlast, koja je izabrana 2014. godine, realizovali. Nije ovo prvi put da je Ðilas osmislio nešto pa nije bio u stanju da ostvari. Recimo, fontanu na Slaviji, pa Grad na vodi...u tome je razlika između nas i njega", rekao je Vesić.
Kako je naveo, pošto Ðilas od projekta male pasarele nije mogao dovoljno da zaradi, istovremeno je osmislio i megalomanski projekat za Kalemegdan i Beton halu.
Vesić kaže da je Ðilas raspisao međunarodni konkurs za krov na Beton hali sa vezom do Kalemgdanskog parka na kome je, kako tvrdi, na Ðilasov zahtev, pobedio predlog japanskog arhitekte Soja Fuđimotoa čija je cena trebalo da bude oko 60 miliona evra.
"Kako je izgledalo ''žiriranje'' i kakvi su pritisci vršeni na komsiju kojoj se japanski projekat uopšte nije svideo, mogu da pričaju domaće arhitekte koje su ucestvovale na konkursu. I tako dobismo ultramoderno ''čudo'' između Kalemegdana i Beton hale koje je teško bilo izgraditi", rekao je Vesić.
Kako je dodao, kako se taj Ðilasov japanski projekat uklapao u ambijetalnu celinu Beogradske tvrđave trebalo bi pitati "velike stručnjake što se sada bune oko gondole".
"Da li je moguće da niko od njih nije podigao glas protiv čuda koje je Ðilas imao nameru da uradi? I šta bi na to rekla Evropa nostra? Ili Matija Bećković, stručnjak za gondole? Svi su ćutali kao što po komandi ćute oko pasarele koja je bliža Beogradskoj tvrđavi od gondole", rekao je Vesić.
Naveo je da niko od njih ne sme da napadne taj projekat jer bi tako napali Ðilasa i dodao da mnoge od njih Ðilas plaća.
"Zato za njih gondola ''uništava Beogradsku tvrđavu'' iako nema veze sa tvrđavom, a pasarela i ono Ðilasovo japansko čudo ne uništavaju ništa. Neverovatno. Ali mene od njih ništa ne čudi, jer je većina njih dala svoje potpise za izgranđu gondole, a posle se po nalogu ''predomislila'', ali samo za gondolu", zaključio je Vesić.
Bonus video
Snimak autoputa Miloš Veliki dronom