EPS spreman za zimu
Foto: Alo/Foto ALO!

On je za Tanjug pojasnio da zbog hakerskih pretnji isporuka računa ide otežano i da zbog toga oko milion i po računa nije isporučeno, ali i da ljudi iz IKT sektora EPS-a danonoćno rade na otklanjanju digitalnih napada kojima je kompanija izložena.

- Ti računi su prosleđeni Pošti Srbije, a građani, da bi bili sigurni da će na vreme, odnosno do subote, platiti račun za struju i ostvariti popust, mogu da sami popune uplatnice i račun plate u poštama ili bankama, rekao je on.

Dodao je da računi ne mogu da se plate na šalterima EPS-a, a da se na njima trenutno mogu dobiti sve potrebne informacije.

Prema njegovim rečima, na prethodnim računima nalaze se svi neophodni podaci koje bi trebalo upisati na uplatnici.

- Svi ti podaci stoje na uplatnici od prošlog meseca, prosto ih treba prepisati i oni su isti, a jedino što se na našim uplatnicama menja, to je iznos, rekao je on.

Kada je reč o eventualnim reklamacijama na račune građana koji su novembarske račune dobili, istakao je da se one mogu izneti na šalterima EPS-a, ali da sistem elektronskih reklamacija trenutno ne funkcioniše.

- Međutim, treba reći da će sve reklamacije koje budu dostavljene biti tretirane tako da građani nikako ne budu ugroženi, rekao je Živković.

Naveo je da će naredni računi stizati na vreme i sa uobičajenim rokovima za izmirivanje.

(Izvor: Tanjug)

BONUS VIDEO

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading