NE ZNATE DOKLE VAM JE STIGAO ZAHTEV ZA PENZIJU? Evo kako da to proverite (FOTO)
Kada dođe trenutak da predate zahtev za penziju PIO Fondu obično ste u neduomici u kojoj fazi je njegova obrada i želite da budete sigurni da li je sve što ste predali od papira dovoljno. Postoji mogućnost da to i sami proverite pomoću mobilnog telefona ili laptop uređaja, bez odlaska u Fond, uz pribavljanje određenih podataka.
Da biste koristili elektronski servis Fonda potrebno je da imate PIN-kod ili D-broj. PIN uz ličnu kartu možete da dobijete već prilikom podnošenja zahteva u najbližoj filijali i to samo na lični ili zahtev opunomoćenog lica, koji ne može da se obezbedi putem elektronske pošte.
D-broj se, takođe, dobija prilikom podnošenja zahteva, kada već postoji oformljen predmet osiguranika, jer je ranije vođen postupak za ostvarivanje prava iz PIO.
Naredni korak za pristupanje podacima o kretanju predmeta podrazumeva da popunite podatke u sva tri navedena polja (JMBG, PIN-kod ili D-broj i Verifikacioni kod).
Obratite pažnju prilikom povere kretanja predmeta po zahtevu za porodičnu penziju, u polje JMBG upisujete matični broj pokojnika i D-broj predmeta, koji ćete dobiti odmah prilikom predaje zahteva na šalteru, u slučaju da je pokojnik bio penzioner. Nakon što popunite data polja po uputstvu, kliknite na dugme Prijava.
Elektronska pisarnica, odnosno šalter se nalazi na Internet adresi: https://servisi.pio.rs, ili na naslovnoj strani zvaničnog sajta RF PIO: www.pio.rs
Provera kretanja predmeta trenutno je moguća samo za filijale Fonda na teritoriji centralne Srbije. Iz tehničkih razloga, za one koje pokriva Pokrajinski fond, teritorija Vojvodine trenutno nije moguće proveriti kretanja predmeta, kao ni za predmete koji se rade u Odeljenju za PIO po međunarodnim ugovorima.
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)