patike
Foto: Shutterstock/Foto: Shutterstock

Kompanija koja će kupiti poznatu marku je "Authentic", i oni poseduju brendove kao što su Reebok, Forever 21 i Quiksilver.

Champion je pokrenut 1919. godine i poslednjih godina je privukao interesovanje milenijalaca i generacije Z, zahvaljujuću talasu nostalgije za retro sportskim brendovima. Ipak prodaja šampiona je pala za 30% u Sjedinjenim Državama prošle godine. Hanes je okrivio "izazovnu dinamiku tržišta odeće za aktivnu odeću" za šampionov pad i višak zaliha koji su štetili njegovom profitu, prenosi CNN.

Mnogi potrošači su prestali da nose diskretnu odeću, što je trend koji je povredio šampionske rivale kao što su Nike i Under Armour.

Champion je pravio ekskluzivnu liniju C-9 Champion za Target oko 15 godina, ali je ugovor istekao početkom 2020. godine pošto se Target više fokusirao na sopstvene brendove privatne robne marke. Kompanija je tada počela da prodaje liniju C-9 na Amazonu, prenosi telegraf.rs.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading