SUNOVRAT BRENDA KOJE VOLE I SRPKINJE: Poznati kozmetički lanac zatvara svaku drugu radnju
Zbog finansijskih teškoća, mnoge njegove poslovnice u Nemačkoj moraju da zatvore svoja vrata.
Na početku godine, The Body Shop je podneo zahtev za stečaj u svom sedištu u Engleskoj, što je izazvalo talas zatvaranja poslovnica širom Evrope. Iako je kompanija upravljala sa 45 trgovina u Nemačkoj, sada je postalo jasno da broj tih lokacija mora da se smanjuje.
Spas u poslednjem trenutku
Ipak, postoji i zrno nade za brend u Nemačkoj. Bivši šef Karstadta, Stefan Herzberg, prepoznao je priliku u ovoj teškoj situaciji i odlučio da preuzme 21 od 45 trgovina The Body Shop-a u Nemačkoj. Ovaj korak omogućio je da više od 180 radnika zadrži svoja radna mesta u poznatom kozmetičkom lancu, čime je izbegnut potpuni gubitak radnih pozicija.
Međutim, zbog poslovnih pritisaka, još uvek je neizbežno da The Body Shop zatvori svaku drugu trgovinu u zemlji.
Visoke kirije i konkurencija onlajn prodaje
S obzirom na trenutne tržišne uslove, glavni razlozi za zatvaranje mnogih poslovnica su visoke kirije u centrima velikih gradova i oštra konkurencija u onlajn maloprodaji. Mnogi trgovci u današnjem okruženju bore se sa sve većim troškovima poslovanja, a visokih kirija nije pošteđena ni ova globalna kozmetička marka.
Osim toga, konkurencija koja dolazi od onlajn prodajnih platformi postala je još snažnija. Potrošači danas sve češće biraju praktičnost onlajn kupovine, a The Body Shop je, prema mišljenju stručnjaka, trebalo ranije više pažnje da posveti mlađim ciljnim grupama, koje sve više preferiraju digitalnu kupovinu.
Brend s dugom tradicijom
The Body Shop je poznat po tome što je bio pionir u promovisanju etičkih vrednosti i održivosti u industriji kozmetike. Osnovan 1976. godine u Brajtonu, brend je odmah stekao prepoznatljivost zahvaljujući svojim proizvodima koji su bili zasnovani na prirodnim sastojcima, kao što je odbacivanje testiranja na životinjama. Do danas je The Body Shop vodio više od 900 trgovina širom sveta, prenose nemački mediji.
Međutim, izazovi modernog tržišta i promene u potrošačkim navikama doveli su do potrebe za prilagođavanjem poslovnog modela, što nije bilo moguće bez smanjenja broja poslovnica, prenosi Kurir.
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)