nemačka
Foto: Alo/Profimedia

Planirali su let iz Gold Kosta u petak, ali tvrde da im je osoblje avio-kompanije zabranilo ukrcavanje zbog "nečitljive" putne isprave.

Feres navodi da je razlog odbijanja bio "mala fleka od kafe" na pasošu, koju je osoblje primetilo.

„Rekli su nam da možemo rezervisati novi let bez dodatnih troškova kada rešimo problem“, izjavio je.

Međutim, kada je kontaktirao telefonsku podršku avio-kompanije, saznao je da su označeni kao da se nisu pojavili na letu, što je značilo da moraju platiti nov let.

Kupili su karte druge kompanije za 3.000 dolara kako bi uspeli da polete u subotu i sačuvaju odmor, piše ny post. 

Feres se oglasio na Fejsbuku, navodeći da druga avio-kompanija nije imala problema sa njegovim pasošem.

„Zanimljivo je da nismo imali nikakvih problema na više od 100 letova u prošlosti, a na Baliju smo prošli kontrolu bez ikakvog zadržavanja“, dodao je.

Iznenađen je što u eri sofisticirane tehnologije, sa skenerima za prepoznavanje lica, putnici i dalje zavise od "običnog komada papira".

„Dakle, ignorišemo funkcionalni elektronski čip i odbijamo pasoš zbog male fleke“, komentarisao je Feres.

S druge strane, avio-kompanija je izjavila da je njeno osoblje obavezno da osigura da putnici poseduju ispravnu i validnu putnu dokumentaciju, u skladu sa uputstvima vlade Australije i različitih imigracionih odeljenja.

BONUS VIDEO 

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Tagovi

Komentari (0)

Loading