Milioneri iz Sitija očajni, preduzeli neverovatan korak da poprave atmosferu
"Građani" tvrde da im je žreb u Ligi šampiona doneo neatraktivne ekipe Dinama, Atalante i Šahtjora, što će dovesti do toga da njihove pristalice dolaze u manjem broju na Etihad.
Planirano je da ovom kampanjom obuhvate ciljnu grupu od 18 do 55 godina, kako bi preko njih mladi mogli vide i da dožive Sitijeve utakmice.
Pročitajte još:
Svaki influenser (osoba koja ima moć uticaja na druge ljude na društvenim mrežama prim.aut) koji želi da se uključi u ovu kampanju i da postane promoter kluba iz Mančestera, mora da ima najmanje 5.000 pratilaca na Instagramu.
Uslov za "dobjanje posla" je slanje fotografije ili videa koji prikazuje "neverovatnu atmosferu Etihada".
Bonus video: Miletić pred susret Partizana i Mančestera: Sve osim poraza je veliki rezultat