NEMA VIŠE DŽABE U ovim delovima Beograda se uvodi naplata parkinga
Kontrola parkiranja biće obavljana radnim danima od 7.00 do 21.00 čas, a subotom od 7.00 do 14.00, dok će postojati i mesečna povlašćena karta za stanare čija cena će biti 457 dinara, dok će za osobe sa invaliditetom ona biti besplatna.
Zone se u ovom delu prestonice proširuju na inicijativu građana koji zbog sve većeg broja automobila često nisu mogli da nađu slobodno parking-mesto oko svojih zgrada.
Ovi delovi Novog Beograda ušli su u zelenu zonu parkiranja 27. decembra, dok su uputstva za njeno korišćenje postavljena istog tog dana na nekoliko mesta u tim blokovima.
Pored ovih, takođe će i još na oko 2.000 parking-mesta u blokovima 21 i 22, koji su do sada bili u "plavoj zoni" ubuduće pripadati "zelenoj".
- Smatram da je ovo dobra ideja kako bi se unapredilo parkiranje, jer je nekada nemoguće naći slobodno mesto. Kruži se i po nekoliko puta čekajući da komšija izađe, što stvara dodatno opterećenje. Cena jeste pristojna i korektna, tako da očekujem da se brzo vide benefiti. Ostaje da se reši problem sa kradljivcima goriva, pošto sam zbog toga autombil morala na neko vreme da izmestim kod prijateljice na Banjicu. Ipak, kartu za "zelenu zonu" svakako ću uzeti, a cena je apsolutno prihvatljiva - kaže stanarka bloka Lliljana S.
Za sve one koji budu bili posetioci bloka parkiranje će biti ograničeno na vreme od 180 minuta i koštaće 41 dinar po satu, uz mogućnost doplate još sat za još 140 dinara.
Stanari, koji imaju prijavljeno prebivalište u ulicama koje pripadaju blokovima 19a, 21, 22 i 23, a poseduju automobil na svoje ime, imaju pravo na povlašćenu parking kartu, koju mogu kupiti u poslovnicama "Parking servisa", ali i putem elektronskog šaltera www.eparking.rs.
Peticija stanara urodila plodom
Stanari blokova 19a i 23 su u peticiji koju su ranije potpisali objasnili da se problem parkiranja jedino može rešiti uvođenjem posebne vremenski ograničene zone, koju bi oni simbolično plaćali, a od čega bi profit išao za poboljšanje životnih uslova u ovim delovima grada.
Oni su tada još i i istakli činjenicu da pretvaranje okolnih zelenih površina u parking-mesta takoše loše utiče na kvalitet njihovog vazduha, odnosno da dovodi do zagađenja životne sredine.
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)