SINDIKATI GSP BEOGRAD OTKRIVAJU: Istina o političkim spletkama i lažnim sindikatima, lažni sindikati pokušavaju da sruše GSP i ugroze radnike!
Saopštenje reprezentativnih sindikata u JKP GSP Beograd i gradu Beogradu u vezi eventualnog ukidanja trolejbuskog pogona JKP GSP Beograd:
Pre nego što bilo kakav komentar damo na poslednja dešavanja u sistemu javnog prevoza, neophodno je da napravimo jasnu razliku između nas, reprezentativnih sindikalnih organizacija koje zastupaju preko 96% radnika i lažnih sindikalnih organizacija, koje tendenciozno dobijaju nesrazmeran prostor u medijima u odnosu na njihovu vrednost.
Želimo da istaknemo da se mi borimo za prava naših koleginica i kolega, radnika GSP i da nam je zaštita radnih mesta, zalaganje za bolje uslove rada, povećanje tarada, bezbednost i kvalitet
ivota tih ljudi prioritet u našem delovanju. Za razliku od nas, nekredibilna grupa ljudi koji se lažno predstavljaju kao "sindikat" GSP-a se sve vreme bave politikom i najjeftinijim politikanstvom pokušavaju da destabilizuju naše preduzeće i čitav sistem javnog prevoza, pritom, nisu ni zaposleni u GSP. Širenjem laži i potpunih gluposti, pokušavaju namerno da unose nemir i zasrtašivanje zaposlenih za pitanje njihove egzistencije. U tome se mi razlikujemo. Dok se mi brinemo za sigurnost i prava radnika, kao sindikalna organizacija, oni se politički bore sa aktuelnom upravom grada Beograda. Podsetićemo da je ova grupa politikanata, pre par meseci pokušavala da, blokadom ulica, zaustavi javni prevoz u Beogradu, lažući pritom da će novim ugovorom sa privatnim prevoznicima radnici GSP ostati bez posla. Ne da nisu ostali bez posla, nego su dobili bolje uslove, za šta smo se mi, kao istinski i legitimni zastupnici radnika, izborili. Činjenica je da smo mi, kao reprezentativni sindikati, promenili više gradskih uprava u poslednjih 40 godina. Ni jedna prethodna, pa ni ova gradska uprava, nije nas pitala kako da vodi grad, niti kakva JPP da pravi i šta da radi, a to rade od 90ih godina i prvih ugovora sa privatnim prevoznicima. Bez obzira na to, uspevali smo da se izborimo za prava naših radnika i održimo GSP. Mi se politikom nismo bavili do sada, a nećemo se ni ubuduće baviti, već isključivo položajem radnika.
Zato, garantujemo da radnici angažovani na trolejbuskom sistemu NEĆE ostati bez posla i za to ćemo se boriti žustro i bezrezervno.
Glasine da će se privatizovati pogon "Dorćol" su čiste besmislice, a po pitanju predmetne Odluke o JPP ćemo obaviti razgovore sa gradskom upravom, i nakon toga doneti odluku o daljuim koracima.
Istovremeno, i ovog puta ćemo istaći činjenicu da smo, u poslednje dve godine, sa ovom upravom uspeli da obezbedimo značajan napredak kada su prava i bezbednost radnika u pitanju:
Značajno smo podigli zarade zaposlenih. Prosečna plata vozača u GSP-u je bila 80ak giljada dinara, danas je prosečna plata vozača preko 130 hiljada dinara i voze 5 radnih dana. Obezbedili smo bolje uslove rada i drugim zaposlenima u našem preduzeću i polako ulazimo u restrukturiranje, tako da niko ne ostane bez posla. Obnavlja se vozni park sa više stotina CNG autobusa, a tokom ove godine krenuće se u obnavljanje kompletnog tramvajskog sistema sa dodatnim vozilima.
Razvili smo odnos poverenja sa ovom upravom i verujemo da ćemo nastaviti da sarađujemo u obostranom interesu, a naša obaveza je da štitimo radnije GSP.
Zajednica sindikata Srbije SRZ GSP Dušan Radošebić, Predsednik.
Sindikat GSP Nezavisnost - Dejan Živković, Predsednik
Samostalni sindikat GSP Beograd - Zoran Antić, Predsednik.
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)