ČUVARKUĆA SPOJ TARDICIONALNIH RECEPTURA I SAVREMENIH TRENDOVA U ISHRANI Kompanija „Don Don“ i brend „Tvojih 5 minuta“ deo projekta Privredne komore Srbije „Stvarano u Srbiji“
U pogonima kompanije „Don Don dnevno se proizvede preko 300 000 svežih vekni hleba, smrznuti program je jedan je od najpoznatijih na Balkanu, a već treću godinu zaredom na proizvodima dobro poznatog brenda ove firme „Tvojih 5 minuta“ nalazi se žig „Čuvarkuća“ koji potvrđuje vrhunski kvalitet i domaće poreklo.
„Žig ’Čuvarkuću’ imamo na različitim vrstama pakovanih rezanih hlebova, a tokom godine, ovim znakom biće označeni i specijalni hlebovi, takozvani polumeseci, koji su izuzetno popularni među potrošačima. Ponosni smo na ono što pružamo kupcima i onim što proizvodimo i plasiramo domaćem tržištu. Da bismo opravdali poverenje kupaca, redovno pratimo svetske trendove u pekarstvu, koji nam služe kao inspiracija u razvoju novih proizvoda i usluga“, ističe Srđan Brcanski, direktor marketinga i razvoja.
„Ulažemo u nove pogone i najsavremeniju opremu, kako bismo išli u korak sa evropskim i svetskim proizvođačima. Kombinujemo tradiciju i budućnost. Čuvamo stare recepture i tradicionalne vrednosti, ali uključujemo i savremene trendove u ishrani. Vodeći računa o željama naših kupaca, imamo i širok asortiman pakovanih proizvoda, rezanih hlebova, tostova i peciva“, dodaje Brcanski.
Kako ističe, planovi kompanije za 2023. godinu jesu da prošire saradnju sa partnerima, na domaćem i inostranom tržištu, što će omogućiti i otvaranje novih radnih mesta i širenje proizvodnog asortimana.
„Don Don“ među prvim nosicima žiga „Čuvarkuća“
Projekat Privredne komore Srbije „Stvarano u Srbiji“ i žig „Čuvarkuća“ imaju cilj da podrže domaće proizvode i proizvođače i unaprede svest potrošača o značaju kupovine domaćih proizvoda, stvorenih u Srbiji
našim znanjem i resursima. „Don Don“ je među prvim nosicima prava na kolektivni žig „Čuvarkuća“ što za kompaniju predstavlja potvrdu da ima vrhunske proizvode koji su rame uz rame sa inostranom konkurencijom.
U Srbiji već 15 godina
„Don Don“ posluje u Srbiji od 2008. godine od kada stalnim ulaganjima širi svoje poslovanje na evropsko tržište. „Don Don“ svoje proizvode, osim što plasira u Srbiji, izvozi i u EX YU zemlje, zatim u Rumuniju, Mađarsku, Austriju, Češku, Nemačku i Poljsku. Proizvodni pogoni kompanije „Don Don“ pozicionirani su širom Srbije: od Subotice, Novog Sada i Pančeva, Zrenjanina, do Kragujevca i Zaječara.
Zajedno sa proizvodnjom u Sloveniji, gde u sastavu „Don Dona“ posluje i najveća slovenačka pekara Grosuplje, pekara u Kranju i u Crnoj Gori u Danilovgradu, kompanija danas ima više od 2000 zaposlenih. „Posedujemo najsavremenije proizvodne pogone, a sam proces proizvodnje je potpuno automatizovan. Svoje poslovanje baziramo na ispunjenju visokih ekoloških i tehnoloških kriterijuma, kao i standardima kvaliteta, tako da nam je dobijanje žiga „Čuvarkuća“ potvrda da se naše strateško ulaganje isplatilo i prepoznalo u poslovnom okruženju“, kaže Brcanski.
Projekat Privredne komore Srbije „Stvarano u Srbiji“ i žig „Čuvarkuća“ imaju cilj da podrže domaće proizvode i proizvođače i unaprede svest potrošača o značaju kupovine domaćih proizvoda, stvorenih u Srbiji našim znanjem i resursima. „Don Don“ je među prvim nosicima prava na kolektivni žig „Čuvarkuća“ što za kompaniju predstavlja potvrdu da ima vrhunske proizvode koji su rame uz rame sa inostranom konkurencijom.
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)