Studentska menza
Foto: Shutterstock/FOTO Shutterstock

Kako prenose mediji, u Studentskom centru su rekli da su za insekte u hrani saznali da je direktorka naredila hitan pregled i zatražila izjave od osoblja.

Ovaj događaj nije prijavljen osoblju restorana i oni su za njega saznali iz objava na društvenim mrežama uprkos zahtevima i vidljivo postavljenim obaveštenjima kako da podnesu reklamaciju odgovornom licu u kuhinji na samouslužnoj liniji na kvalitet. hranu - rekli su u Studentskom centru.

Sve smo pregledali, ponovo ćemo izvršiti dezinfekciju

- Svi sastojci koji su korišćeni u pripremi pice su pregledani u magacinu i termo bloku i nisu uočene nedoslednosti u pogledu senzornih svojstava - rekli su u Studentskom centru.

Dodaju i da su pregledane sve mašine za pripremu testa, peći za pice, frižideri za skladištenje hrane, frižideri i tople kupke na liniji za distribuciju hrane i da nisu uočene nedoslednosti u temperaturnom režimu skladištenja namirnica.

U okviru redovne dezinsekcije prema planu sprovođenja DDD mera, (a zbog uočene pojave štetočina) čitav prostor picerije sa pripadajućim prostorijama je prošle nedelje (sreda) podvrgnut dezinsekciji i ponovljenoj dezinsekciji. akcija (ponedeljak) u cilju uspešnog suzbijanja svih razvojnih generacija štetočina.

- Postoji osnovana sumnja da je nalaz štetočina u hrani direktno povezan sa sprovođenjem DDD mera i njihovim suzbijanjem. U prostorijama picerije i samouslužnoj liniji sprovedene su dodatne mere čišćenja i dezinfekcije, apeluje se na sve zaposlene na dodatni oprez, a mere dezinfekcije kuhinje i samouslužne linije biće ponovljene danas koristeći metodu geliranja i prskanja - naveli su oni.

Osoblje restorana je naknadno kontaktiralo studente, izvinilo se zbog propusta, a novac je studentu vraćen.

- Iskoristimo priliku da se izvinimo studentima za propust koji se desio i pozovemo ih na saradnju kako bismo što brže i efikasnije rešili sve izazove sa kojima se suočavamo. Pitamo studente da li nisu zadovoljni kvalitetom. servisa studentske prehrane ili službe studentskog restorana SC Zagreb da odmah obavesti odgovornu osobu u restoranu i pošalje e-mail na adresu: nutrition@sczg.hr - poručili su iz Centra.

Napominju da je važno sačuvati račun kako bi se znala tačna lokacija i vreme potrošnje i specifikacija artikla na računu. Takođe je važno da studenti imaju potvrdu studentske karte.

- Prigovor studenata odmah na licu mesta olakšava nam ceo proces, verodostojan je i niko ne može da ga dovodi u pitanje - poručili su u Studentskom centru.

BONUS VIDEO

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading