VLATKA NE ZNA GDE JE HRVATSKA Pokosova podržala odluku gradonačelnika Pule pa se izblamirala

Vest da je gradonačelnik Pule Filip Zoričić zabranio nastup Ane Bekute, Zorane Mićanović, Dragana Kojića Kebe i Duška Kuliša izazvala je tektonski poremećaj na regionalnoj šou-biznis sceni.
Pored zabranjenih izvođača iz Srbije o ovoj temi oglasili su se brojni muzičari, menadžeri, kulturni radnici, sociolozi, pa čak i predsednik Hrvatske Zoran Milanović. Po principu „videla žaba da se konji kuju, pa i ona digla nogu“ oglasila se i s kraja prošlog veka jedva poznata dens pevačica Vlatka Pokos, kojoj bi bilo prikladno prezime za ovu priliku promeniti u PoSkok.

Foto: Printscreen/instagram
S pola hita koliko je ostavila muzičkoj istoriji regiona, Vlatka je poskočila i danas je u javnom životu Hrvatske poznata kao: TV lice, frilenser, stručnjak za marketing, influenserka, blogerka, a i kolumnista je magazina „Gloria“. Bez primarnog zanimanja i vanrednog uspeha u svemu čime se svaštarski bavi, ova dama uputila je nešto nalik otvorenom pismu koje je nazvala „Mali prilog raspravi o cajkama u Hrvata i zabrani održ
avanja koncerata u javnim kulturnim institucijama“. Ko ne zna ko je Vlatka Pokos, pomislio bi da je u pitanju sociološko delo.
„Pozdravljam odluku gradonačelnika Pule, jer vlast ima zadatak da vodi brigu o kulturnom identitetu jednog grada i smeru u kom želi ići. Svakako da ova zabrana neće zaustaviti ovaj porazni trend u balkaniziranoj Hrvatskoj“, počela je Pokosova svoje izlaganje, ali tu nije stala.
„Ono što meni lično smeta u ovoj vrsti muzike su negativne, prostačke i stupidne poruke kao i tekstovi u kojima se spominju ’automati, utoke, droga, kurve’ i slične pojave svojstvene kriminalnom miljeu, kom neki od izvođača i pripadaju. Žene izgledaju krajnje vulgarno i ponašaju se prostački ne prezajući od psovki u svojim pesmama. Ono što me još više ljuti jesu poređenja ovog trenda sa devedesetima i stavljanje tzv. dens muzike u isti koš s trepom i turbo-folkom.“
SLABA S GEOGRAFIJOM
Vlatka se osvrnula i na demografski sastav savremene Hrvatske, pa je i tu natuknula koju.
„U Hrvatsku se doselio ogroman broj ljudi drugačijih kulturnih obeležja i to se odrazilo na popularnu kulturu. Oni koji tvrde da su se u Zagrebu uvek slušale cajke, nisu u pravu. Zagreb je osamdesetih i devedesetih bio srednjoevropski moderan i progresivan grad. Iz Hrvatske se iselilo stotine hiljada ljudi, uglavnom modernijeg, urbanog profila, a zamenjeni su ljudima drugačijeg kulturnog identiteta. Nažalost, tipično balkanska, agresivna kultura je prevladala i rezultati su danas vrlo vidljivi. Došlo je do stapanja dve kulture i pobedila je opcija koju ljudi poput mene ne mogu prihvatiti. Zato odlaze iz Hrvatske“, završila je Vlatka svoje izlaganje na Instagramu.

Foto: Printscreen/instagram
JEDVA POKRILA POLNI ORGAN
Kao zaključak nameće se sledeće. Sve ovo napisala je žena koja nije svesna da je geografski i Hrvatska deo Balkanskog poluostrva, osim ako ona nema neku svoju geografiju. Žena kojoj smetaju stihovi popularne muzike, dok je ona pevala sledeće: „Kad će taj petak, da te opet vidim, vidim ja, ti si ko metak, kojeg strašno volim, volim ja“. Kada je reč o estetici koju Pokosova takođe pominje, najinteresantnije je da je sve ovo napisala ispod fotografije na kojoj ima čizme iznad kolena i stilizovani sako koji jedva pokriva njen polni organ, dok je dekolte skoro pa do pupka. Simptomatično je i što je zabranila komentare ispod objave.
Sve je to lepo, ali ne pije vodu. Nedopustivo je držati pridike o turbo-folku, a u isto vreme izgledati kao najgora predstavnica istog. Ili možda nije?
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)