VLATKA NE ZNA GDE JE HRVATSKA Pokosova podržala odluku gradonačelnika Pule pa se izblamirala
Vest da je gradonačelnik Pule Filip Zoričić zabranio nastup Ane Bekute, Zorane Mićanović, Dragana Kojića Kebe i Duška Kuliša izazvala je tektonski poremećaj na regionalnoj šou-biznis sceni.
Pored zabranjenih izvođača iz Srbije o ovoj temi oglasili su se brojni muzičari, menadžeri, kulturni radnici, sociolozi, pa čak i predsednik Hrvatske Zoran Milanović. Po principu „videla žaba da se konji kuju, pa i ona digla nogu“ oglasila se i s kraja prošlog veka jedva poznata dens pevačica Vlatka Pokos, kojoj bi bilo prikladno prezime za ovu priliku promeniti u PoSkok.
S pola hita koliko je ostavila muzičkoj istoriji regiona, Vlatka je poskočila i danas je u javnom životu Hrvatske poznata kao: TV lice, frilenser, stručnjak za marketing, influenserka, blogerka, a i kolumnista je magazina „Gloria“. Bez primarnog zanimanja i vanrednog uspeha u svemu čime se svaštarski bavi, ova dama uputila je nešto nalik otvorenom pismu koje je nazvala „Mali prilog raspravi o cajkama u Hrvata i zabrani održ
avanja koncerata u javnim kulturnim institucijama“. Ko ne zna ko je Vlatka Pokos, pomislio bi da je u pitanju sociološko delo.
„Pozdravljam odluku gradonačelnika Pule, jer vlast ima zadatak da vodi brigu o kulturnom identitetu jednog grada i smeru u kom želi ići. Svakako da ova zabrana neće zaustaviti ovaj porazni trend u balkaniziranoj Hrvatskoj“, počela je Pokosova svoje izlaganje, ali tu nije stala.
„Ono što meni lično smeta u ovoj vrsti muzike su negativne, prostačke i stupidne poruke kao i tekstovi u kojima se spominju ’automati, utoke, droga, kurve’ i slične pojave svojstvene kriminalnom miljeu, kom neki od izvođača i pripadaju. Žene izgledaju krajnje vulgarno i ponašaju se prostački ne prezajući od psovki u svojim pesmama. Ono što me još više ljuti jesu poređenja ovog trenda sa devedesetima i stavljanje tzv. dens muzike u isti koš s trepom i turbo-folkom.“
SLABA S GEOGRAFIJOM
Vlatka se osvrnula i na demografski sastav savremene Hrvatske, pa je i tu natuknula koju.
„U Hrvatsku se doselio ogroman broj ljudi drugačijih kulturnih obeležja i to se odrazilo na popularnu kulturu. Oni koji tvrde da su se u Zagrebu uvek slušale cajke, nisu u pravu. Zagreb je osamdesetih i devedesetih bio srednjoevropski moderan i progresivan grad. Iz Hrvatske se iselilo stotine hiljada ljudi, uglavnom modernijeg, urbanog profila, a zamenjeni su ljudima drugačijeg kulturnog identiteta. Nažalost, tipično balkanska, agresivna kultura je prevladala i rezultati su danas vrlo vidljivi. Došlo je do stapanja dve kulture i pobedila je opcija koju ljudi poput mene ne mogu prihvatiti. Zato odlaze iz Hrvatske“, završila je Vlatka svoje izlaganje na Instagramu.
JEDVA POKRILA POLNI ORGAN
Kao zaključak nameće se sledeće. Sve ovo napisala je žena koja nije svesna da je geografski i Hrvatska deo Balkanskog poluostrva, osim ako ona nema neku svoju geografiju. Žena kojoj smetaju stihovi popularne muzike, dok je ona pevala sledeće: „Kad će taj petak, da te opet vidim, vidim ja, ti si ko metak, kojeg strašno volim, volim ja“. Kada je reč o estetici koju Pokosova takođe pominje, najinteresantnije je da je sve ovo napisala ispod fotografije na kojoj ima čizme iznad kolena i stilizovani sako koji jedva pokriva njen polni organ, dok je dekolte skoro pa do pupka. Simptomatično je i što je zabranila komentare ispod objave.
Sve je to lepo, ali ne pije vodu. Nedopustivo je držati pridike o turbo-folku, a u isto vreme izgledati kao najgora predstavnica istog. Ili možda nije?
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)