Ana Kocić
Foto: Privatna arhiva/Foto: privatna arhiva

Ana Kocić bila je jedina predstavnica naše zemlje na prestižnom umetničkom takmičenju Yicca održanom u Italiji.

Veliki uspeh koji je postigla ova mlada žena iz Srbije, stigao je kao nagrada za veliki talenat koji je prepoznat širom Evrope, a ona je za naš portal progovorila o utiscima.

-Yicca medjunarodno umetnicko takmicenje je jedno od dobrih prilika da vizuelni umetnici pokrenu internacionalnu karijeru. Danas je mnogo jednostavnije aplicirati, prezentovati svoj rad putem interneta bilo gde na svetu. Mnogo je onih umetnika koji skepticno gledaju na svoj rad, posebno skulpturu, koja je suštinski 3D plasira na ovaj nacin, ali je moje iskustvo predivno. Troškovi apliciranja su na nivou troškova koje plaćamo galerijama i u Srbiji kada konkurišemo za ucešće na izložbi, a benefit je ipak veći. Lep je osećaj kada vaš rad, a da niste ozbiljno afirmisan umetnik, neko ceni, izabere medju hiljadu učesnika, prezentuje ozbiljno, odradi profesionalni marketing, pozove galerijsku publiku i sve to doživite u prelepoj Veneciji. Nema nikakve garancije ni kad udjete u finale nekog takmičenja kao ja ni ako pobedite. Dalja karijera zavisi od vašeg rada, intrigantnosti i originalnosti u datom vremenskom trenutku - navela je Ana i pružila veliku podršku mladim umetnicima da veruju u sebe. - Želim da ohrabrim mlade kolege da šire vidike, da ne razmišljaju samo lokalno, da ne prezaju od umetnika iz drugih delova sveta, nista se manje kreativna dela ne stvaraju u Srbiji - rekla je Kocićeva za Alo.rs.

- Što se tiče mog dela "Post-consumerism" inspiracija je deo naše svakodnevice. Instalacija visine od tri metra čini porodica. Napravljena je od originalnih onlajn faktura. Vodim kompaniju koja se bavi trgovinom sportske opreme, pa sam i kao prodavac okružena računima koje izdajemo kupcima, a istovremeno sam i kupac koji olako ubacuje artikle u internet korpu. Tako se napravi beskonačni niz nekih računa, bolje rečeno “gomila smeća” koju čuvamo, malo zbog garancije, malo sto smo naučeni svašta nešto da skupljamo. Ko se seća zadovoljstva pri kupovini od dva minuta, i da li nam je to uopšte bilo potrebno, to nije važno. Mi zivimo post-konzumerizam - zaključuje Ana za naš portal.

BONUS VIDEO:

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Tagovi

Komentari (1)

Loading