Derulo
Foto: Alo/Printscreen

Džejson Derulo na muzičkoj sceni pojavio se sada već davne 2006. godine, s pesmom „Whatcha say" i vremenom je svakako uspeo da dotakne same zvezde. Govoreći o tom svom uspehu za „Forbes talks", pevač je istakao kako mu je to posebno pomoglo da otvori i koji biznis sa strane, te ne strepi od praznog džepa.

Najunosniji biznis, na iznenađenje mnogih, kaže da mu je perionica automobila - jer je i tu uneo „nešto što nigde drugo nema". Inače, uspeo je između ostalog da se ostvari i kao autor; napisao je knjigu samopomoći koja nosi naziv „Sing your name out loud: 15 rules for living your dream".

U tih 15 pravila otkrio je i šta je njemu u biznisu pomoglo, kao nekome ko je mnogo zgrnuo za sada još svoje nepune 34 godine.

Nešto mi je propalo, ali ima šta i dalje „gura", počeo je za pomenute medije Džejson, pa dodao kako ga neuspesi nimalo ne brinu, jer su tu uspesi, što manji, tako i oni veći.

„Rocket Carwash" je umnogome promenilo pranje kola. To je jedno fantastično mesto gde odete, postanete član i kao takvom, mi smo vam na raspolaganju u bilo koje doba dana ili noći. Plus, nije nešto skupo, a dostupno vam je bilo kad, pričao je Derulo, čija kompanija vredi dve milijarde dolara.

Podsetimo, Džejson Derulo je nasrnuo na dvojicu fanova samo zato što su ga, verovali ili ne, nazvali pogrešnim imenom.

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading