Goran Vesić
Grad Beograd
Goran Vesić

Grad Beograd

Goran Vesić, Foto: Grad Beograd

* Električni prevoz u centru Beograda "Vrabac servis" počeće sa radom 31. avgusta i biće besplatan, najavio je danas zamenik gradonačelnika Goran Vesić

* Linija u dužini od 2,5 kilometara imaće osam stajališnih mesta

* Interval između vozila će biti deset minuta

Vesić objašnjava da će električna vozila polaziti od Ruskog cara, duž pešačke zone, pored Tanjuga, Kosančićevg venca i nazad do garaže na Obilićevom vencu gde će se vozila puniti.

"To pokazuje našu odgvornost prema zaštiti životne sredine i smisao izgradnje pešačke zone", rekao je Vesić u Skupštini grada gde je prisustvovao potpisivanju ugovora o donaciji četiri takva vozila.

Pročitajte još:

 

Nabavka vozila je rezultat zajedničkog projekta Udruženja "Moja Srbija, moj izbor" i kompanije NIS.

Vesić je NIS-u i udruženju zahvalio na donaciji, navodeći da grad ima izuzetnu saradnju sa tom kompanijom koja svake godine pomaže različite projekte u Beogradu.

Goran Vesić

Grad Beograd

Goran Vesić, Foto: Grad Beograd

"Oni su primer kako je jedna kompanija ima osećaj za lokalnu samoupravu i društvenu zajednicu", rekao je Vesić.

Zamenik generalnog direktora NIS-a Vadim Smirnov kaže da je NIS kao društveno odgovorna kompanija odavno prepoznala da njen razvoj nije moguć bez razvoja zajednice i grada u kojem posluje.

"Radujemo se kad vidimo promene koje se očigledno dešavaju u ovom gradu. Mogu da kažem da je grad dobar primer u kom pravcu treba ići kada je reč o poboljšanju života", rekao je on.

Goran Vesić

Grad Beograd

Goran Vesić, Foto: Grad Beograd

Podsetio je da u Beogradu u NIS-u radi 2.000 radnika u više od 40 objekata. "Planiramo budžet za sledeću godinu i tom budžetu predviđena je mnogobrojne akcije u cilju poboljšanja života u našem omiljenom Beogradu", rekao je Smirnov.

Milan Ristić iz Udruženja Moja Srbija - moj izbor kaže da sličan servis posotji i u drugim gradovima, Beču, Pragu, Budimpešti...

"Kada smo pisali projekat zamislili smo ga kao početak jednog sistema koji će da se širi i mislim da je gradu Beogradu potrebno još više vozila i stavranje novih linija. Prve linije predviđene da funkcionišu u centralnoj gradskoj zoni, mejdutim, potrebno je da zbog turista takva vozila budu i na pristaništvu, da postoje ture do Knez Mihailove ulice, Skadarlije...", rekao je Ristić.

Prema rečima direktora GSP-a Radiše Momčilovića, uspostavljanje prevoza u pešačkoj zoni ima izuzetan značaj za građane koji žive u centru, ali i za turiste.

"Linija će funkcionisati kao kružna, dužine je 2,5 kilometra. Imamo osam stajališnih mesta, a interval između vozila je deset minuta", rekao je Momčilović.

Bonus video

Goran Vesić predlaže novi zakon za trotinete