KRAJ JUNA NOVI ROK ZA BULEVAR Vreme završetka radova na drugoj etapi rakovičke saobraćajnice Patrijarha Pavla
Iako je kolovoz kompletno asfaltiran i linije iscrtane, na prestoničkom "Skadru na Bojani" preostalo je da se poveže signalizacija i uredi teren, čime će radovi posle skoro pune tri godine biti završeni. Takođe, trenutno se uklanjaju šine i kontaktne mreže na prvoj etapi od Hipodroma do Košutnjaka.
Izmeštanje korita Topčiderke, što je bio preduslov za proširenje ulice, započeto je marta 2018. godine. Urađen je tada novi most u Pere Velimirovića i zacevljen Kaljavi potok.
Radovi na drugoj etapi rakovičkog bulevara dugoj 1,8 kilometara počeli su još u septembru 2019. godine, a rokovi za završetak ovog projekta prolongirani su nekoliko puta. Nadležni su kao prvobitni kraj uređenja najavili proleće 2021. godine, ali je tada rok pomeren za početak septembra.
Zbog nedostatka radnika i problema sa projektnom dokumentacijom koja nije bila usklađena sa stvarnim položajem postojećih podzemnih instalacija na terenu, ni taj rok nije ispoštovan. Poslednju najavu kako će ova ulica za saobraćaj biti puštena početkom maja dali su za naš list iz Direkcije za građevinsko zemljište, međutim, otvaranje je ponovo pomereno.
U toku su radovi na postavljanju zaštitne ograde na tehničkom prolazu - Alo.rs
- U etapi radova između Pere Velimirovića i Košutnjaka izgrađene su obe kolovozne trake, završeno je uređenje raskrsnice sa Ulicom Pere Velimirovića i postavljene su sve podzemne instalacije - kažu.
- U toku je ugradnja ivičnjaka tramvajske baštice, radovi na povezivanju signalizacije i uređenju terena, kako bi se u drugoj polovini juna saobraćaj pustio u obe kolovozne trake.
Osim druge faze, trenutno su u toku radovi i na prvom sektoru ovog putnog pravca, od Hipodroma do Košutnjaka, koje izvodi grupa dobavljača na čelu sa firmom "RAS Inženjering".
- U toku je uklanjanje šina i kontaktne mreže od Hipodroma, pored Topčiderskog parka trasom nekadašnje železničke pruge, do početka druge etape - ističu iz Direkcije.
- Vrednost radova je 2,05 milijardi dinara, a rok za izvođenje je 360 dana od uvođenja u posao. Izgradnja će se odvijati na trasi napuštene železničke pruge, čime je potpuno sačuvan Topčiderski park na ovom potezu. Projektom je obezbeđeno denivelisano ukrštanje tramvaja i drumskog saobraćaja, što znatno povećava bezbednost svih učesnika u saobraćaju.
Dužina nove saobraćajnice je 1.940 metara i planirane su po dve saobraćajne trake po smeru, razdvojene razdelnim pojasom širine četiri metra, dok će trotoari biti promenljive širine, a najmanje dva metra. Na trasi su planirana dva kružna toka i trokraka raskrsnica sa Bulevarom vojvode Mišića.
DO VIDIKOVCA U TREĆOJ ETAPI
Kada se Bulevar patrijarha Pavla poveže sa Mostom na Adi, građani će umesto da skreću levo pored Topčiderskog parka i prema Teodora Drajzera, što je inače usko grlo, ići pravo bulevarom sa četiri trake i obilaziti Topčiderski park.
Takođe, u planu je i uređenje dela ulice od Pere Velimirovića do Vidikovca, što predstavlja treću etapu ovog projekta.
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)