Šapićev obilazak
Foto: Alo/Foto: Grad Beograd

On je istakao da je rekonstrukcija pokazala kako se u urbanoj sredini može urediti lokacija za odmor i rekreaciju u kooj će uživati sve kategorije stanovništva.

– Naš cilj je da imamo što više ovakvih prostora u Beogradu, s naglaskom da oplemenjujemo životnu sredinu. Posebno u današnje vreme kada nam deca sve manje vremena provode napolju i na sportskim terenima – ukazao je Šapić.

Podsetio je da košarkaški tereni u Bloku 21 imaju veliku tradiciju i da su na njima stasavali velikani svetske košarke, poput Božidara Maljkovića, Saleta Đorđevića i Grbovića.

On je zahvalio društveno-odgovornoj kompaniji Lukoil na donaciji, uz podsećanje da park u Bloku 21 nije prvi čiju su rekonstrukciju pomogli. Takođe je zahvalio i „Zelenilu Beograd” na kvalitetno urađenom poslu.
Gradonačelnik je istakao da će radovi na proširenju Bulevara Zorana Đinđića biti završeni do kraja oktobra.

– Ideja nam je da u ovoj prvoj fazi radova do Bulevara umetnosti dobijemo po tri trake sa svake strane. Dobar je primer i proširenje Višnjičke ulice, tako da ćemo tu praksu, gde god postoje mogućnosti, nastaviti i po drugim saobraćajnicama u prestonici, posebno na Novom Beogradu – najavio je Šapić. 

Neke stvari smo već uradili na Bežanijskoj kosi, istakao je prvi čovek srpske prestonice.

– Urađena je nizbrdica u Ulici Marka Čelebonovića, gde su ranije bili veliki saobraćajni čepovi. Sada su Tošin bunar, Zemunska i Vojvođanska ulica postali jedinstven bulevar ili magistrala koja spaja autoput E-75 i autoput Miloš Veliki. Plan je da se ceo taj potez, takođe proširi sa po tri trake sa svake strane – najavio je Šapić.

Takođe je najavio nastavak radova između Brankovog i Starog savskog mosta gde su već uklonjeni objekti firme Rade Končar.

– Saobraćajnica između Ulice Vladimira Popovića i Brankovog mosta još ne može da se radi, dok ne počne izgradnja novog mosta na Savi i nivelacije terena. Predviđeno je na tom mestu da se radi veliki kružni tok. Dok ne dođe do izgradnje mosta, nivelacije zemljišta i pravljenja konačnog saobraćajnog rešenja, ideja nam je da napravimo jednu privremenu saobraćajnicu, koja bi se nalazila na mestu gde se nalazila stara fabrika "Rade Konačar" koju smo uklonili i da tako obezbedimo da vozila koja dođu do Vladimira Popovića iz Bulevara Zorana Đinđića i Milentija Popovića, mogu tim kolovozom da dođu do Brankovog mosta i da time zaobiđu saobraćajni čep koji se stvara kod TC Ušće  – zaključio je gradonačelnik Beograda.

Direktor „Lukoil Srbija” d.o.o. Beograd Denis Rjupin rekao je da je saradnja ove kompanije sa Gradom Beogradom bila veoma dobra, te da su se u okviru različitih programa trudili da realizuju projekte na dobrobit građana.

– Osluškivali smo potrebe srpske prestonice, zato što želimo da sačuvamo status pouzdanog partnera. Ovaj projekat, obnova novobeogradskog parka, je za nas značajna jer povezuje dva važna aspekta, korporativnu društvenu odgovornost i ekologiju. Sada će ovaj park biti prava oaza i mesto za igru i odmor mladih i starih – istakao je Rjupin.

 

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Komentari (0)

Loading