Vodeće modne kompanije podržavaju dualno obrazovanje u Srbiji (FOTO)
Ulaganje u mlade kadrove investicija za budućnost
Modna kompanija Peek & Cloppenburg (P&C) koja posluje u Srbiji dve godine već uspešno realizuje dualni model obrazovanja pružajući učenicima odlične i atraktivne mogućnosti da, po završetku formalnog školovanja i procesa učenja kroz rad, postanu deo svetski poznatog brenda i uspešnog tima.
Učenici koji u P&C pohađaju dualni model obrazovanja praktično znanje stiču na terenu u prodajnim objektima u Beogradu. Sa diplomom „u rukama“ koja uključuje praktično iskustvo u svetu modne industrije stečeno kroz program učenja kroz rad tokom tri godine u kompaniji P&C, učenici po završetku školovanja imaju odlično uspostavljen temelj za poslove koji uključuju kupovinu i prodaju. Kompanija takođe nudi brojne mogućnosti zaposlenima za dalje usavršavanje u vidu raznih seminara, ali i ostalih mogućnosti internog napredovanja u karijeri, ističu u P&C.
Učenje od profesionalaca, kako objašnjavaju, preduslov je da neko i sam postane nalik učitelju, a vrednost kompanije se, takođe, ogleda u tome što regrutuje čak oko 80 odsto svojih menadžera iz sopstvenih redova.
U firmi naglašavaju da su napori da se angažuje kvalifikovano mlađe osoblje, razvoj zaposlenih u kompaniji i stvaranje uspešnih karijera tri važna aspekta poslovanja P&C.
Mnogi zaposleni su upravo u kompaniji “ispekli” zanat i nakon toga postali deo velike porodice P&C, što je dokaz ulaganja u kadrove, kvaliteta obuka koje sprovodi kompanija, kao i odličnih mogućnosti za uspešnu karijeru u svetu mode.
Oko 15.000 zaposlenih je aktivno uključeno u rad kompanije koja „pokriva“ tržišta 15 zemalja Centralne i Istočne Evrope, a P&C ime je stekao ime kroz maloprodajnu mrežu modnih proizvoda – najpre u Nemačkoj, Holandiji i Belgiji, a potom i u Austriji tokom 90-ih godina.
Pre dve godine, tačnije 2020, kompanija P&C je otvorila svoje radnje na dve lokacije u Beogradu. Dve prodavnice se nalaze u Beo Šoping Centru i Tržnom centru Galerija.
Pored radnji P&C, kompanija obuhvata prodavnice muške opreme Anson’s, Magasin du Nord i Fashion ID, koje posluju putem internet šopova.
Kompanija “International Brands Company” dizajnira, proizvodi i distribuira ekskluzivne brendove P&C. Sedišta u Dizeldorfu i Beču, kao i ostala preduzeća za unutrašnje usluge, odgovorna su za različite aspekte lanca vrednosti. Njihovi zadaci su raznovrsni i uključuju marketing, dizajn radnji, logistiku i IT.
U ovoj kompaniji pozivaju mlade da im se kroz model dualnog obrazovanja pridruže gradeći uspešnu karijeru i osnažujući kompaniju.
Po dualnom modelu u Srbiji školuje se oko 8000 učenika u 150 srednjih škola i 700 kompanija. Za ovaj vid školovanja prilagođena su 53 obrazovna profila (24 trogodišnjih i 29 četvorogodišnjih), koja pokrivaju sve privredne sektore.
Dualno obrazovanje je najzastuplјenije u sektorima metalske i mašinske industrije (posebno iz auto industrije), prehrambene, tekstilne, drvne, građevinarstva, turizma i ugostitelјstva, trgovine i saobraćaja (logistika i špedicija, avio saobraćaj), ističe Mirjana Kovačević, rukovodilac Centra za edukaciju, dualno obrazovanje i obrazovne politike Privredne komore Srbije.
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)