Zašto su kasirke neljubazne prema vama?
Hipermarket, Beograđanka, pre nešto više od nedelju dana. Kupac nestrpljivo stoji ispred kase. U korpi upakovan kivi. Cena na rafu 149,99 dinara. „Akcija“, piše pored. Na kasi se pojavljuje - 249,99 dinara! Kasirka odgovara:“Ja moram da naplatim kako piše na kasi, ali znate, veoma je ukusno i sveže“.
Da li znate da su kasirke u lancima hiperkmarketa odgovorne za pazar u kasi? Naravno, to je i logično. Ali da li ste pomislili nekada koliko ljudi dnevno prođe kroz tu kasu? A nisu svi ljubazni, fini i odmereni. Ne kaže se uzalud: „Koliko ljudi, toliko ćudi“. Pazar je posebna priča. Te žene (ređe i muškarci) „vrte“ jako visoke sume novca, za čiji manjak, ali i višak, sami odgovaraju.
„Svakakvi ljudi nam dolaze“, priča Marija M. (39) iz Beograda, zaposlena u jednom hrvatskom hipermarketu, u objektu na Vračaru: „Najteže mi je da im objasnim da nemam ujutru da im vratim kusur, i da to ipak nije moja krivica. Zaređe se njih troje sa po hiljadu dinara i jednostavno mi isprazne svu siću. I onda redovno istrpim grdnju i nezadovoljstvo, a ja često nemam u novčaniku dovoljno da im vratim taj kusur“.
Osim kusura, kupci su često nezadovoljni brzinom rada na kasi, ali dešava se da zaborave da izmere voće i povrće, pa onda negoduju kad ih kasirka vrati, da ne zadržavaju red.
„Dok odem da im izmerim kilo krompira i vratim se, ostali kupci redovno dobacuju i meni i toj mušteriji, bude mi vrlo neprijatno“, kaže Ana R. (22) iz Kaluđerice, koja radi u hipermarketu na Vilinim Vodama.
Mizerna plata, rad sa ljudima, skoro neprestano stajanje, predugo radno vreme, samo su neki od razloga što kasirke i kasiri umeju da budu ponekad neljubazni i nestrpljivi sa nama. Ali i oni su ljudi, i red je da ih i mi, kupci, ne tretiramo kao mašine ili robove.
BONUS VIDEO
PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI
Komentari (0)