Igrice za odrasle
prinstcreen
Igrice za odrasle

prinstcreen

Igrice za odrasle, Foto: prinstcreen

 

Proizvođač igrica Kagami Works deli Kinezima 90.000 besplatnih primeraka igrice za odrasle pod nazivom Mirror u cilju zadržavanja ljudi u kućama i sprečavanja širenja zaraze.

Sve što tamošnji građani trebaju učiniti kako bi došli do ove igrice je nazvati broj telefona koji je istaknut u okviru promocije ove kompanije pod nazivom “Vuhan, mi smo uz tebe”, javlja RT.

Pomenuta igrica nudi veliki izbor devojaka koje će “praviti društvo” igračima dok se u kući skrivaju od virusa, a promocija ove kompanije pokazala se kao dobar poslovni potez, o čemu svedoči to što je Kagami posle samo jednog dana morao omogućiti dodatnih 20.000 besplatnih preuzimanja igrice.

Iako su neki osudili kompaniju što za promociju koristi virus koji je zarazio 17.200 ljudi i usmrtio 361 osobu u Kini, mnogi se slažu da ovaj potez barem potiče sigurno ponašanje – kompanija navodi igrače ostati sigurni u svojim kućama, a osim toga naglašava i važnost što češćeg pranja ruku, što je dobar savet bilo da je epidemija u toku ili ne.

Igrice za odrasle

prinstcreen

Igrice za odrasle, Foto: prinstcreen

 

U ovoj igrici naglasak je na oskudno odevenim devojkama koje treba poraziti u raznim slagalicama kako bi se skinule. Mirror stoji 0,79 dolara, pa Kagami ne gubi mnogo novca poklanjajući ga, a besplatni publicitet vraća im i više od uloženog.

Kompanija se uzda u to da će ova akcija pomoći igračima skrenuti misli s otkazanih turnira za popularne igrice kao što su Overwatch i League of Legends, kao i s konferencije Taipei Game Show, koja je takođe otkazana.

Svetska zdravstvena organizacija proglasila je pojavu koronavirusa globalnom zdravstvenom krizom, a do sada su prijavljeni slučajevi oboljelih u 23 zemlje sveta.